Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Får jeg pengene tilbake?

NYTT TEMA
benwright

benwright
14.11.06 15:20
For 4 uker siden bestilte jeg en DVD-boks for 400,-. Jeg har enda ikke fått den så jeg spurte om jeg kunne avbestille den. Jeg fikk mail av dem om at nå var det gjort, men jeg har ikke fått pengene tilbake. Får jeg ikke det?
Rainmaker

Rainmaker
14.11.06 18:09
Hvem bestilte du med?

Er det fra utlandet?

Var den blitt sendt? I så fall er det mulig den sitter fast i tollen.
And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command,we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili, et spiritu sancti

http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Rainmaker
benwright

benwright
14.11.06 18:17
Jeg bestilte den fra cdon i Norge og de hadde ikke varen på lager. Jeg fikk tidligere en mail om at de skulle sende pakken med en gang de fikk den på lager. Men jeg sendte mail og sa at jeg ville heller avbestille den. Så pakken var ikke sendt.

Jeg bør vel få tilbake pengene da?
johnnyGG

johnnyGG
14.11.06 20:48

Bør få?

Selvfølgelig skal du ha igjen pengene.
Skriv en "Kan ikke se å ha mottatt"- mail til dem. Ta vare på all korrespondanse i tilfelle de prøver seg.

egoster

egoster
14.11.06 20:51
Jeg avbestile en CD fra Platekompaniet som ikke var på lager, der fikk jeg pengene tilbake, noe man selvflgelig har rett på. Iallefall om de godtar avbestillingen, skal du også ha pengene.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg