Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Et godt råd til barna

NYTT TEMA
ekstremt_pen
ekstremt_penInnlegg: 7
19.10.07 15:37
En vakker dag når jeg var liten gutt begynte plutselig tennene mine å falle ut. Jeg fant raskt ut at hvis man puttet disse tennene i et glass med vann forvandlet disse seg til penger i løpet av natten. Om det var magi aner jeg ikke, men jeg tror det kan ha hatt noe med en tannfe å gjøre.

Men det som er saken er at jeg oppdaget at ungene gjør det samme nå og da får de 20-30 og noen ganger opp mot 40 kroner for en tann. Jeg fikk rundt 5 kr. Hadde jeg visst hvordan disse tennene skulle stige i verdi så ville jeg jo spart dem og puttet den i glasset nå. Ikke nok med det, jeg ville også brukt alle lommepengene mine på å kjøpe opp mine venners tenner. Jeg kunne kjøpt en tann for 5 kroner og puttet den i vannglasset i dag og fått ut opp mot 40 kroner. Jeg ville tjent en formue.

Nei, man får trøste seg med at en vakker dag begynner tennene å falle ut igjen.
Anti-islam
Anti-islamInnlegg: 1136
19.10.07 16:34
Vet om en gammel Iraner på 80 år som hadde mistet tennene og det begynte og vokse ut nye igjen.....

---------------------------------
blacks are, "pug-nosed slaves"

- Prophet Muhammed
oaas83
oaas83Innlegg: 66
19.10.07 18:12

ja men sett at du hadde slått ut alle tennene dine på en gang og fått råd til en aksje eller 5 så hadde de mest sansynligvis mer enn 5 doblet seg på den tiden.
moralen i historien må være slå ut tennene fort som faen. gammel som ung

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg