Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kredittkort for 18 Œring.

NYTT TEMA
Vestkanten

Vestkanten
02.04.08 22:57
Jeg har nylig fyllt 18 Œr og skal komme meg bort fra mitt helsikes Nordea Electron-kort (electron er noe herk).

Skal opprette 2 nye kontoer og har sett pΠSkandiaBanken & Bank Norwegian til dette. Men det SkandiaBanken har ikke bilde pΠbaksiden av kortet, lurer derfor pΠom Bank Norwegian har mulighet for dette.

Har jo uansett f¿rerkort og mitt Nordea Electron kort allerede som legitimasjon, men hadde ikke hatt noe imot at jeg fikk et til som kunne bli brukt som legitimasjon.

Dette er sŒnn jeg stŒr nŒ:
Oppgradere mitt Nordea Electron til ett Nordea kredittkort.
Bestille et kort fra Bank Norwegian og et fra SkandiaBanken.

Noen som kan se pŒ dette som en bra l¿sning? Eller har noen forslag til andre kort jeg burde vurdere.
stupdgame

stupdgame
03.04.08 14:57
Jeg har aldri hørt om kredittkort med foto-ID. Mistenker at du blander kredittkort med bankkort med VISA-del. Disse kan man få med bilde-ID men det er debit-kort, ikke kredittkort.

Jeg har bilde på mitt Skandiabanken-kort.
WastedYears3

WastedYears3
06.04.08 15:50
Tror faktisk jeg har sett noen gull mastercard med bilde.
J Nissen

J Nissen
06.04.08 17:47
Det er vel litt begrensede muligheter med kredittkort for 18åringer, da de fleste kredittkortselskaper har 20 eller 22år som grense, samt at man ofte har en litt begrenset liknet inntekt som 18åring

Men, jeg vet at DnbNorg gir sitt Student MasterCard til 18åringer. Her trenger du vel også bare ha noe sånnt som 5000kroner i ingen inntekt og ingen betalingsanmerkninger
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg