Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bare idioter kjøpte REC,

NYTT TEMA
BareNorsk
BareNorskInnlegg: 1667
11.02.10 16:03

Nå kan dem sitte der med skjegget i postkassa, dem som kjøpte REC aksjer til kurs 270, REC har falt som en blyklump, ja man kan faktisk snakke om total kollaps.

Advarte mot kjøp, og snakk om å treffe spikeren på hode, dagens kurs er 25.

McLovin
McLovinInnlegg: 12732
11.02.10 20:06
BareNorsk: Advarte mot kjøp

Når var det du advarte mot kjøp? Da den var på 40 kr? Og hvorfor denne holdningen mot REC aksjonærer akkurat som at de skulle ha gjort noe personlig mot deg ? Noe sier meg at du passer inn blant amøbene på Hegnar Online, du vet, de studentdrittungene som spyr ut møkkainnlegg der i pausene på BI.

For ordens skyld, jeg har aldri eid en REC aksje (hvis jeg ser bort ifra indirekte eierskap via Orkla)

quentez
quentezInnlegg: 21233
11.02.10 20:16
McLovin: Noe sier meg at du passer inn blant amøbene på Hegnar Online, du vet, de studentdrittungene som spyr ut møkkainnlegg der i pausene på BI.

Hvorfor denne holdningen mot BI-studenter akkurat som at de skulle ha gjort noe personlig mot deg ?

McLovin
McLovinInnlegg: 12732
11.02.10 21:24
quentez: Hvorfor denne holdningen mot BI-studenter akkurat som at de skulle ha gjort noe personlig mot deg ?

Haha.. touche. Jeg har ingen spesiell holdning mot BI studenter generelt (har gått der selv en periode), men det er en kjent sak at mange av dem benytter HO forumet.

Poenget er at åpningsinnlegget var et typisk HO innlegg fullt av skadefryd, skulle hørt på meg og solgt for lenge siden vettu.

trine59
trine59Innlegg: 249
19.02.10 07:57

Helt enig, sånne innlegg florerer på HO, hvor brukene i tillegg også kan slippe å bruke nick.

La oss slippe å ha denslags innlegg her på VGD, etterpåklokskap er noe vi alle er i besittelse med.....

Billbabba
BillbabbaInnlegg: 10955
21.02.10 16:35

Personlig så syns jeg det er leit, att noen bommet så kraftig på sine investeringer.

Selv om det er snakk om folk som mest sannsynlig har invistert penger dem ikke trenger å bruke.

Jeg syns det er leit når en familie med høyinntekt, kanskje 2mill. og har kanskje 5mill på sparing.

taper 2mill på slike aksjer.

Jeg føler med dem, selv om dem fortsatt har nok penger.

Klikk for å gå tilbake til toppen