Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VISA - Reservert beløp

NYTT TEMA
Northridge
NorthridgeInnlegg: 3751
15.02.10 14:04

Hei.

Har fått reservert ett beløp av avis etter en leie. Dette er utrolig irriterende, siden jeg nå har minus på kontoen..

Noen som vet hvor lang tid det tar fra de frigjør beløpet til de er tilbake på konto.

001olebrum
001olebrumInnlegg: 5703
15.02.10 15:11
Northridge: Noen som vet hvor lang tid det tar fra de frigjør beløpet til de er tilbake på konto.

Nei, men bruk kredittkort neste gang så slipper du den problematikken.

Mvh 001

WastedYears3
WastedYears3Innlegg: 2542
19.02.10 04:27
Når jeg jobba med bilutleie for mange år siden så var det sånn at når vi reserverte beløp på visakortene til folk å ble det ikke borte før vi ga beskjed til visa om at det var greit. Men når man først gjorde det gikk det veldig fort. maks 2 dager eller noe. En av de første dagene hadde jeg feilaktig tatt et depositum på 25 000, men tenkte jeg kunne oppheve dette i terminalen. Men det jeg gjorde isteden var at jeg da tok retur på 25 000 kr til kortet hans. Så hadde ikke sjefen merket det hadde det gått 25 000 kr over på kortet til kunden fra leiefirmaet. Da hadde nok kunden blitt glad tenker jeg :P

(Innlegget ble redigert 19.02.10 04:28)

Northridge
NorthridgeInnlegg: 3751
20.02.10 02:34

Takker.

Fikk inn pengene på torsdag. 5(3 virke)dager etter bilen ble levert. Men jeg tror den avdeling var stengt den dagen, så det kan hende det bare er snakk om 3 dager.

Mulig de har somla med å gi beskjed til Visa her..

(Innlegget ble redigert 20.02.10 02:36)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg