Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Råd for å starte med aksjehandel på nett

NYTT TEMA
fridge29
fridge29Innlegg: 316
20.04.10 19:24

Hei!

Har tenkt å forsøke handle litt med aksjer på internett. Er helt fersk og dette er selvfølgelig i små skala. Har noen her tips om hvilke netthandlere som er best? Hører at Nordnet er bra for småsparere.

johnnyGG
johnnyGGInnlegg: 31975
20.04.10 21:06

Er bra nok dem. Enkelt, billig og funksjonelt.

RattusNorvegicus
RattusNorvegicusInnlegg: 12421
21.04.10 05:58

Habakkukforeningen har varslet fare for krakk 30. april, jeg ville ventet til mai med handlene.

KranJan
KranJanInnlegg: 1364
21.04.10 13:48
fridge29: Hei! Har tenkt å forsøke handle litt med aksjer på internett. Er helt fersk og dette er selvfølgelig i små skala. Har noen her tips om hvilke netthandlere som er best? Hører at Nordnet er bra for småsparere.

Velg et sted som kan tilby høy giring... Dette er jo veldig viktig.. Da er potensialet for å bli rik mye større... (eller veien til skifteretten) :p

franzsigel
franzsigelInnlegg: 15167
22.04.10 10:11
KranJan: Velg et sted som kan tilby høy giring... Dette er jo veldig viktig.. Da er potensialet for å bli rik mye større... (eller veien til skifteretten) :p

Småsparere bør hverken ha ambisjoner om å bli rike, eller ta risiko ved å gire.

KranJan
KranJanInnlegg: 1364
27.04.10 12:42
franzsigel: Småsparere bør hverken ha ambisjoner om å bli rike, eller ta risiko ved å gire.

Var noe mer ironiskt ment fra min side da :)

XxjaxX
XxjaxXInnlegg: 482
28.04.10 00:16

Spar fast i aksjefond (eller indeksfond) er mitt råd.

Da slipper du å sette deg inn i, å prøve å forstå altmulig tull.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg