Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Valgets kvaler og den økomoniske biten..(Student)

NYTT TEMA
promille_krapylet
promille_krapyletInnlegg: 27318
09.04.12 14:32

Ok, fra mine 450-500K i året, står jeg nå i bunn av trappen og lurer på å begynne å klatre.

Først av alt må jeg ta denne gerenelle studiekompentansen, og må finne meg en annen jobb ved siden av. Ikke det aller største problemet iså måte, men langtransport duger ikke.

Problemene begynner ved år nr 2.
Her er det kun en ting som er utslagsgivende for å ta den gerenelle studiekompentansen og det er høyskole/universitet.
Noe annet er helt totalt uaktelt.

Spørsmålet da blir som følger:
Med ca 1 million total gjeld, og studier, hvilke type stillinger er det som best lar seg kombinere?
Jeg har registrert at man operer med normerte studietider, altså burde det være mulig med intensiv jobbing å korte ned tiden noe, men likefullt "noe".

Alle forslag mottaes med takk. Og ps:
Jeg regner med at "kampen om" klasse CE er en kamp jeg ikke orker å ta, siden dette må dokumenteres i hodet og hinsides enhver sunn fornuft, at jeg lar den seile og således får begynt på ritalinmedisinering og vil fungere endel bedre enn jeg har gjort til nå.
Så dermed er det kun dette med det økomoniske som er bekymmeret.

Dere som har tatt utdannelse/høyskole i voksen alder, hvordan løste dere dette?

tobbens72
tobbens72Innlegg: 274
09.04.12 15:00

Først må du få fullført studiekompetansen.

Ingen vits i å bruke 1 kalori på å tenke på hva som kommer etter før du har fullført dette.

(Innlegget ble redigert 09.04.12 15:01)

promille_krapylet
promille_krapyletInnlegg: 27318
09.04.12 16:32
tobbens72: Ingen vits i å bruke 1 kalori på å tenke på hva som kommer etter før du har fullført dette.

Har regnet på karaktersnitt og alderstillegg og funnet ut at veien til høyskole/universitet er ikke umulig.

Problemene jeg ser er alt som går på det økomoniske... Og da spesielt på tiden etter den gerenelle studiekompentansen

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg