Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Avtalegiro - eFaktura ?

NYTT TEMA
PotetFlak

PotetFlak
25.05.14 15:40

Har Avtalegiro i mange tilfeller og det fungerer utmerket der alt går automatisk ved betaling av faste utgifter.
Tenkte å opprette Avtalegiro hos Telenor men da må jeg betale papir gebyr på 50 kr pr mnd noe jeg slipper med eFaktura.
Synes eFaktura høres ut som en dårligere løsning ettersom man i nettbanken må bekrefte hver regning før det trekkes.Fort gjort å glemme hele regningen da.
Man kan vissnok melde inn begge deler men skjønner ikke helt poenget med det?
Må jeg bare velge eFaktura og bekrefte alle regninger i nettbanken før betaling?
Noen som har greie/synspunkter på dette?

Poke

Poke
25.05.14 18:39
PotetFlak: Tenkte å opprette Avtalegiro hos Telenor men da må jeg betale papir gebyr på 50 kr pr mnd noe jeg slipper med eFaktura.
Synes eFaktura høres ut som en dårligere løsning ettersom man i nettbanken må bekrefte hver regning før det trekkes.Fort gjort å glemme hele regningen da.
Man kan vissnok melde inn begge deler men skjønner ikke helt poenget med det?
Må jeg bare velge eFaktura og bekrefte alle regninger i nettbanken før betaling?

Velger du AvtaleGiro kombinert med eFaktura hos Telenor slipper du unna gebyret.

Her kan du lese mer (se spørsmål og svar) (lyseblått felt).

AvtaleGiro kombinert med eFaktura.

(Innlegget ble redigert 25.05.14 18:44)

moskos

moskos
07.06.14 17:21

Du kan også i nettbanken bestille sms-varsling hver gang det kommer en E-faktura, og så kan du godkjenne den med en sms.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg