Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skolepc ødelagt, vil forsikring kunne gjelde?

NYTT TEMA
johniboy96

johniboy96
25.03.15 17:25

Hadde en kjip situasjon denne uken, en annen person klarte å miste min skolepc i bakken slik at hele overdelen ble ødelagt. Dette kan fikses for minimum 2100kr, personen som ødela pcen har snakket med sitt forsikringsselskap og sier at det er mitt forsikringsselskap (innbo eller reise) som vil dekke dette uten noe form for tap i bonus osv. 
Noe som vet hvordan dette gjelder, jeg var ikke involvert i hendelsen og det er den andre personen enig i. Blir det da riktig at det er min forsikring og ikke den andre sin forsikring som skal gjelde?

Rainmaker

Rainmaker
25.03.15 18:09
johniboy96: Hadde en kjip situasjon denne uken, en annen person klarte å miste min skolepc i bakken slik at hele overdelen ble ødelagt. Dette kan fikses for minimum 2100kr, personen som ødela pcen har snakket med sitt forsikringsselskap og sier at det er mitt forsikringsselskap (innbo eller reise) som vil dekke dette uten noe form for tap i bonus osv. 
Noe som vet hvordan dette gjelder, jeg var ikke involvert i hendelsen og det er den andre personen enig i. Blir det da riktig at det er min forsikring og ikke den andre sin forsikring som skal gjelde?

Hvorvidt din forsikring dekke det avhenger av hvilken forsikringsavtale du har.

Det er jeg er nesten 100% sikker på er at den andre personens forsikring ikke dekker skade vedkommende gjør på annen manns eiendom.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg