Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

TrustBuddy

NYTT TEMA
M_Tyson
M_TysonInnlegg: 47
19.10.15 00:40

Leste nettopp på www.trustbuddy.com at de hadde juksa med långiveres penger og at alt har blitt fryst av svenske Finansstyrelsen eller noe.

Noen som veit hva som skjer videre, får utlånere tilbake utestående, eller havner alt i Statene pga  nasdaq penalty fees eller noe i den duren der?

Jeg var litt vanskelig for å forstå hva de faktisn prøver å si når det er på formelt finans-svensk. Formelt finans-norsk er komplisert nok for meg..

RatPack
RatPackInnlegg: 9398
19.10.15 22:26

Trustbuddy er svensk, så amerikanske regler trenger du ikke bekymre deg for. Det er oppgitt en mailadresse hvor du kan melde krav til bostyreren, om du har noe utestående kan du sende det inn der. 

Så spørs det om det blir noe særlig til utbetaling. Det er snakk om at det kan være Ponzi-svindel, altså at nye investeringer brukes til å betale ut resultat på tidligere investeringer. 

M_Tyson
M_TysonInnlegg: 47
02.12.15 02:56

Takker for svar.

Det er ikke mye utestående jeg har der, men det skader jo ikke å sende en mail tim bostyreren.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg