Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vaskemaskiner som man kan bruke i oslo sentrum?

NYTT TEMA
Puertoviejo
PuertoviejoInnlegg: 52
24.10.15 11:26

Hei,

har ikke plass til vaskemaskin i mitt eget hjem så jeg pleier vanligvis å bruke renseri, men det koster en del når man skal vaske mye på engang.

Så jeg lurer på om det er noen som vet om renseri som er veldig billig (sokker + boxer + t-skjort) eller om det finnes vaskemaskiner man kan låne for x kroner i oslo sentrum

Yirah
YirahInnlegg: 6444
24.10.15 12:12

Hadde gått "all inn" for å finne en liten maskin som hadde fått plass et eller annet sted i krypinnet :) Denne Eller noe annet som var litt større, bare fantasien setter grenser om man virkelig vil finne plass til noe.

Puertoviejo
PuertoviejoInnlegg: 52
24.10.15 13:06

ok jeg innrømmer det, jeg har en liten vaskemaskin men orker bare ikke å bruke den til å vaske. nå står det masse toalettsaker oppnå den. og dessuten må jeg tørke klærne i et stativ og jeg bor i sentrum hvor det ikke kommer så mye sol inn. hvertfall ikke om vinteren. så uansett, så er det ikke et alternativ å bruke vaskemaskin.

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 9248
24.10.15 18:06
Puertoviejo: dessuten må jeg tørke klærne i et stativ og jeg bor i sentrum hvor det ikke kommer så mye sol inn.

I tilfelle du skulle ombestemma deg, så vil ein lufttørkar vera til god hjelp.

Vi har denne på eit vaskerom med dårlig ventilasjon, og den hjelper veldig på tørkinga. Den bråkar eindel, så slå den eventuelt på når du går på jobb, så er alt tørt til du kjem heim.

DenSisteBohem
DenSisteBohemInnlegg: 59687
24.10.15 18:09
Puertoviejo: har ikke plass til vaskemaskin i mitt eget hjem så jeg pleier vanligvis å bruke renseri, men det koster en del når man skal vaske mye på engang.

Hvorfor renseri? Det finnes flere myntvaskerier i Oslo, dvs lokaler med vaskemaskiner du kan benytte selv. Koster gjerne rundt 50-lappen for en stor maskin. Søk på "myntvaskeri Oslo" på Google så finner du. :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg