Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan tjene penger fort og mye?

NYTT TEMA
InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 8689
07.05.17 09:48
Haregutt: Jeg kan bare fortelle deg at Rød Valgallianse ikke vil komme til makta, og de har forøvrig byttet navn, til RØD... så det er ingen vits i å stemme på RV lengre...

Sjølv om du driv med bløff, så er du iallefall underholdande. Det er jo noe...

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 3745
07.05.17 12:14
Haregutt: Alle menigheter får stats støtte, til og med den du tilhører, regner med at du tilhører Sosialklientenes hyle kor.

Hehe, jeg har i alle fall trua på deg :-)

Haregutt
HareguttInnlegg: 337
07.05.17 12:48
InnocentBystander: Sjølv om du driv med bløff, så er du iallefall underholdande. Det er jo noe...

Skal tydeligvis ikke mye til for å underholde en fanebærer av hammer og sigd.

Jeg farer ikke med bløff, jeg kan dokumentere og vise til mine egne inntjeninger, tallene viser svart på hvitt, fordi dette står på skattemeldingen, men jeg er ikke spesielt interessert i å legge min skattemelding ut her på vgd, det skjønner selv en rødfarget gammel-stalinist.

Det systemet jeg viser til, gjør at en tjener ca 1,2 dollar pr. dag, pr. enhet. For 4500 kroner kan en kjøpe 10 enheter, det gir da følgelig 12 dollar om dagen, hver enhet koster ca 50 dollar, og når en har spart det en tjener pr. dag kan en kjøpe 1 ny enhet etter ca 4 dager... og da blir det ikke 10 enheter en tjener på men 11, og slik øker antallet enheter.

Om en da har registrert kunder får en 5 dollar for hver enhet denne kunden kjøper, og da kan en forestille seg hvilke summer det dreier seg om når en har 1000 kunder, som i snitt kjøper 10 enheter hver pr. dag. Det vil da bli 5 dollar gange 10, som er 50 dollar og så kan en gange dette med 1000, som da vil gi en inntekt på ca 50 tusen dollar om dag, som igjen vil si i norske kroner ca, 425.000,- pr. dag.

Om dette virker usannsynlig så er det fordi en da vil ha en inntekt pr. år på hele 155 millioner, det vil i allefall ta litt tid å skaffe 1000 kunder, og som kjøper 10 enheter pr. dag, men det er faktisk mulig.

tro det eller ei.

HG

(Innlegget ble redigert 07.05.17 12:49)

petterG
petterGInnlegg: 9563
07.05.17 12:59
Haregutt: tro det eller ei.

ei.

PetterJJ
PetterJJInnlegg: 5054
07.05.17 13:53
Haregutt: tro det eller ei.

Høres ut som noe slikt.

Men jeg får gratulere med at du raskt har klart å komme så langt at du tjener gode penger på det.

KapteinMark
07.05.17 14:33
Haregutt: en da vil ha en inntekt pr. år på hele 155 millioner

Høres fristende ut!

Noen som har pent brukte enheter til salgs?

InnocentBystander
07.05.17 17:33
Haregutt: Skal tydeligvis ikke mye til for å underholde en fanebærer av hammer og sigd.

Pussig kor viktig det er å bruka personangrep på folk som er skeptiske til påstandane dine.

Men det er klart, driv ein med pyramidespill, så er det jo viktig å diskreditera skeptikarane.

Haregutt
07.05.17 20:34
InnocentBystander: Pussig kor viktig det er å bruka personangrep på folk som er skeptiske til påstandane dine. Men det er klart, driv ein med pyramidespill, så er det jo viktig å diskreditera skeptikarane.

Stakkars mann / kvinne........ "pyramidespill" ??? - du er så til de grader ute på jordet, du har tydeligvis overhode ikke peiling på hva pyramidespill er i forhold til det jeg viser til.

Pyramidespill er ulovlig i Norge, - Markedsføring er helt lovlig, det er også MLM - det jeg representerer er en type markedsføring innenfor MLM - Lovlig og etisk... 

At du oppfatter mine kommentarer som person angrep finner jeg helt naturlig - for makan til tullebukk som deg skal en let lenge etter.

Enten later du som du er dum, eller så har du eliminert en hver tvil... ditt valg !

HG

InnocentBystander
07.05.17 21:15
Haregutt: Enten later du som du er dum, eller så har du eliminert en hver tvil... ditt valg !

Med så kraftige og gjentatte personangrep, må eg konkludera med at mine kommentarar nok er meire treffsikre enn du likar.

Så fortsett gjerne med angrepene. Alltid interessant kor fantasifullt ein som ikkje veit filla om meg kan beskriva meg.

Haregutt
08.05.17 19:13
InnocentBystander: Med så kraftige og gjentatte personangrep, må eg konkludera med at mine kommentarar nok er meire treffsikre enn du likar. Så fortsett gjerne med angrepene. Alltid interessant kor fantasifullt ein som ikkje veit filla om meg kan beskriva meg.

Det er du som gjør denne debatten om til å handle om deg, men hvem er du ? 

Og når jeg sier at du enten later som du er dum, eller så har du eliminert enhver tvil, da blir det opp til deg å velge, men hva du velger blåser jeg i.

Du påstår at mine påstander er tull og tøv, uten i det minste finne dekning for dine påstander.

Så jeg vil hevde at der er DU som angriper, og kaller meg for en løgner og eller en eventyr forteller... 

Hva med å undersøke først om det finnes snev av sannhet i mine påstander først... 

HG

petterG
petterGInnlegg: 9563
08.05.17 19:46
Haregutt: det jeg representerer er en type markedsføring innenfor MLM - Lovlig og etisk...

"Etisk" faktisk! Man skal høre mye før øra faller av...

malacay3
malacay3Innlegg: 19232
08.05.17 19:52
Haregutt: https://www.neobux.com/?r=Katakana https://www.clixsense.com/ HG

Clixsence blir da mer eller mindre slaktet på diverse fora.

Malacay

Haregutt
09.05.17 20:49
petterG: "Etisk" faktisk! Man skal høre mye før øra faller av...

Sier du det du, da har du vel et særskilt syn på MLM - la meg høre hva du mener om MLM...

HG

FrannyLee
FrannyLeeInnlegg: 13728
09.05.17 20:52

Skrive ei krimbok er vel den nye vinen for å dra mye kronasjer.

Haregutt
09.05.17 20:54
malacay3: Clixsence blir da mer eller mindre slaktet på diverse fora. Malacay

Klart, ikke i det minste overrasket, for det er nettopp fordi INGEN tror på noe som heter lettjente penger, men det finnes i tusentall, ta f.eks. en som vinner 75 millioner i lotto etter å bare ha satset 50 kroner... skakk er om lett. 

I min verden finnes utallige måter å tjene penger på, selv om jeg ikke er så ivrig som mange av mine kolleger, så tjener jeg godt på dette, og har gjort det i mange år, jeg har autoriserte regnskapsførere, og revisorer, og flere av disse gjør det samme som meg, men mere for fritid og hobby.

HG

malacay3
13.05.17 15:55
Haregutt: Klart, ikke i det minste overrasket, for det er nettopp fordi INGEN tror på noe som heter lettjente penger, men det finnes i tusentall, ta f.eks. en som vinner 75 millioner i lotto etter å bare ha satset 50 kroner... skakk er om lett.  I min verden finnes utallige måter å tjene penger på, selv om jeg ikke er så ivrig som mange av mine kolleger, så tjener jeg godt på dette, og har gjort det i mange år, jeg har autoriserte regnskapsførere, og revisorer, og flere av disse gjør det samme som meg, men mere for fritid og hobby. HG

Hvor mye garanterer du meg i måneden hvis jeg bruker 15 minutter om dagen. Og hva må jeg investere ?

Malacay

Haregutt
13.05.17 20:05
malacay3: Hvor mye garanterer du meg i måneden hvis jeg bruker 15 minutter om dagen. Og hva må jeg investere ? Malacay

Saken er at det hele handler om tålmodighet.

Jeg sier ikke at du kan tjene flere tusen pr. md. med en gang, men jeg sier at du kan sammenligne det med en utdannelse.

Om du velger å utdanne deg til lege, eller advokat, så vil du sannsynligvis ende opp med en studiegjeld på nærmere en million.

De systemer jeg viser til, gjør det mulig å ende opp med å ha en fast inntekt på over en million i måneden, i løpet av en treårs periode. 

De første månedene vil du nok ikke tjene noe, men det handler om tålmodighet, for dersom du kjøper "ad-packs" så vil din inntjening øke i prosent med antallet "ad-packs" du kjøper.

Om du velger å bare kjøre på "Clicks" så vil det noe lengre tid, men det dersom du "innmelder" flere som gjør det du gjør, og dersom du bruker alt det du tjener på å kjøpe "ad-packs" så vil du kunne ha en gjennomsnitlig inntekt pr. md. i løpet av en periode på tre år - et sted mellom 25 tusen og 100 tusen - penger det og. - 

Hvor mange må du innmelde / registrere får å kunne få utbetalt ca 50 - 100 tusen pr. md. - det avhenger av at disse gjør det samme som deg, men mange har bare brukt noen få måneder, og tjener, etter bare syv, åtte måneder, over 50 tusen pr. md.

Et eksempel på hvordan dette fungerer, er å se hvordan topp Bloggerne kan tjene flere millioner i året, bare ved å blogge...........

Haregutt

Columbus_3
Columbus_3Innlegg: 10884
14.05.17 07:44
Haregutt: Saken er at det hele handler om tålmodighet.
Jeg sier ikke at du kan tjene flere tusen pr. md. med en gang, men jeg sier at du kan sammenligne det med en utdannelse.
Om du velger å utdanne deg til lege, eller advokat, så vil du sannsynligvis ende opp med en studiegjeld på nærmere en million.
De systemer jeg viser til, gjør det mulig å ende opp med å ha en fast inntekt på over en million i måneden, i løpet av en treårs periode.
De første månedene vil du nok ikke tjene noe, men det handler om tålmodighet, for dersom du kjøper "ad-packs" så vil din inntjening øke i prosent med antallet "ad-packs" du kjøper.
Om du velger å bare kjøre på "Clicks" så vil det noe lengre tid, men det dersom du "innmelder" flere som gjør det du gjør, og dersom du bruker alt det du tjener på å kjøpe "ad-packs" så vil du kunne ha en gjennomsnitlig inntekt pr. md. i løpet av en periode på tre år - et sted mellom 25 tusen og 100 tusen - penger det og. -
Hvor mange må du innmelde / registrere får å kunne få utbetalt ca 50 - 100 tusen pr. md. - det avhenger av at disse gjør det samme som deg, men mange har bare brukt noen få måneder, og tjener, etter bare syv, åtte måneder, over 50 tusen pr. md.
Et eksempel på hvordan dette fungerer, er å se hvordan topp Bloggerne kan tjene flere millioner i året, bare ved å blogge...........

Selv om mange av disse såkalte bloggerne skriver stort sett svada gjør de liten skade.

Pyramidespill som du skisserer er ren svindel laget for å lure penger fra folk som ikke vet bedre.

Ser du forskjellen?

KapteinMark
14.05.17 13:42
Haregutt: jeg har autoriserte regnskapsførere, og revisorer, og flere av disse gjør det samme som meg, men mere for fritid og hobby.

Det tror vi på....

Så regnskapsførerne og revisorene sitter og "klikker" for å ha en hobby i fritiden?

At de ikke heller klikker på fulltid og får en mill. i måneden!!??

Forstå det den som kan.

Haregutt
14.05.17 14:31
Columbus_3: Selv om mange av disse såkalte bloggerne skriver stort sett svada gjør de liten skade. Pyramidespill som du skisserer er ren svindel laget for å lure penger fra folk som ikke vet bedre. Ser du forskjellen?

Stakkars mann / kvinne, du er så til de grader på bærtur....

Du vet tydeligvis ingen ting om pyramidespill, annet enn at det er ulovlig, - hadde den virksomheten jeg viser til vært ulovlig hadde ikke norges mest kjente revisor, og regnskapsfirma villet ha hatt noe med min virksomhet å gjøre... 

Bare for å klargjøre noe for deg... Pyramidespill er som oftes kortvarige, og ulovlige... en pyramide i forretnings sammenheng er noe du faktisk representerer selv, i og at du mest sannsynlig handler på nett, i butikker, og lignende... det sitter en på toppen og tjener mye penger, og noen under som tjener litt mindre osv. osv.

Det jeg viser til, er så langt fra Pyramide som det er mulig å komme, for dette er det nemlig ingen som sitter på toppen, alle stiller helt på samme linje, men noen tjener mere enn andre.

Så du burde sette deg inn i hva som er hva, før du legger ut dine tåpelige kommentarer.

HG

malacay3
14.05.17 17:41
Haregutt: Saken er at det hele handler om tålmodighet.

Da er vel dette helt feil svar til trådstarter som trengte penger fort.

Malacay

Haregutt
15.05.17 07:49
malacay3: Da er vel dette helt feil svar til trådstarter som trengte penger fort. Malacay

DET kan vi være enige om, men for å tjene mye penger fort, må en definere hva er "fort" og hva er "mye".

For å kunne få en høy og stigende inntekt, relativt fort, må en bare stå på litt i noen måneder med et eller annet MLM produkt, og i den sammenheng er det mye... verdens største bedrift.

Et tips - EQ... det finnes utallige, der du tjener penger og kan tjene veldig mye penger, noen seriøse andre mindre seriøse, men mitt tips er 100 seriøst, til og med børsnotert.

HG

(Innlegget ble redigert 15.05.17 07:49)

malacay3
16.05.17 20:46

Men hva er det man tjener penger på her ? Klikk, eller å verve andre ?

Malacay

Haregutt
16.05.17 22:33
malacay3: Men hva er det man tjener penger på her ? Klikk, eller å verve andre ? Malacay

Provisjon - som en forsikrings selger.

Dersom noen tegner et abonnement vil du få betalt...

HG

malacay3
16.05.17 23:20
Haregutt: Dersom noen tegner et abonnement vil du få betalt...

Men man tegner vel ikke et abonnement for å selge noe ?

malacay

Alltid_Uansett
Alltid_UansettInnlegg: 7939
25.05.17 11:52

Putt rubb og stubb i Nordic Nanovector

Haregutt
05.06.17 11:59
malacay3: Men man tegner vel ikke et abonnement for å selge noe ? malacay

Når en er selger for et abonnent, får en betalt.

H

fishworthy
fishworthyInnlegg: 23
17.06.17 14:51

Det krever at du har litt penger å investere, men den beste måten å få pengene til å vokse på er ved aksjer og aksjehandel.

Sett deg godt inn i selskapene du ønsker å investere i og vær klar over risikoen. Treffer du godt i aksjemarkedet er det ikke umulig å doble pengene på et år. Det kreves selvsagt teft og flaks for å få til dette, men det er flere selskaper hvert eneste år som opplever en dobling på Oslo Børs, så umulig er det ikke.

Hold deg unna alle mulige make money fast systemer du leser om på nettet. Veien til rikdom går i 99% av tilfellene gjennom hardt arbeid og en fornuftig levevei. 

malacay3
17.06.17 14:52
Haregutt: Når en er selger for et abonnent, får en betalt.

Men man trenger vel ikke å tegne det selv ?

Malacay

Springer1
Springer1Innlegg: 161
17.06.17 14:58
Alltid_Uansett: Putt rubb og stubb i Nordic Nanovector

Enig.  I tillegg vil suksess for NANO hjelpe tusenvis av kreftofre globalt.  Du blir rik på å gjøre en god gjerning!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg