Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Trumf poeng?

NYTT TEMA
Niknox88
Niknox88Innlegg: 2
13.03.18 09:40

Hei,

samler på trumfpoeng for å få en bonusreise til høsten, mangler ca 1300 trumfkroner og det går veldig sakte oppover.

Noen som har noen tips til kampanjer, og/eller har trumf-kroner de ikke skal bruke selv? Kjøper med 10% margin, så for 100 trumfkroner vippser jeg 110 vanlige kroner 
Vet ikke om det er i brudd med forumregler, men håper å få litt hjelp til innspurten 

N

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 26993
13.03.18 09:44

Kjenner du noen med små barn?

25% trumpbonus på bleier og barnemat på Spar og Eurospar. Så der kan du tjene 1300 på kort tid om du har de rette bekjentskapene.

Niknox88
Niknox88Innlegg: 2
13.03.18 10:12

Hei,

har tenkt på det men de har endret vilkårene til 25% rabatt i stedet

Som Trumf-medlem sparer du alltid 1 % bonus hver eneste gang du handler dagligvarer hos SPAR og EUROSPAR, og 3 % bonus hver gang det er Trippel-Trumf.

SPAR Junior tilbyr deg som Trumf-medlem hele 25 % avslag på alt du handler av barnemat og bleier.

Regnestykket er enkelt. Kjøper du barnemat, bleier eller wipes for 100 kroner får du 25 kroner avslag. I tillegg slipper du å holde styr på utallige stemplingskort eller medlemsskap i nye klubber. Har du registrert ditt bankkort med Trumf, går bonussparingen rett inn på din Trumf-konto. Enklere blir det ikke! 

I tillegg får nå alle våre medlemmer personlige tilbudskuponger med 40 % Trumf-bonus hos SPAR. 

Link til personlige kuponger med 40 % Trumf-bonus?

LaRedoutee
LaRedouteeInnlegg: 1454
13.03.18 10:26
Niknox88: men håper å få litt hjelp til innspurten

Sitt denne siden? Så hvis du handler en del på nett så sparer du litt raskere en disse 1% på dagligvare butikkene. 

Palimpsest
PalimpsestInnlegg: 4893
14.03.18 21:39

Det er vel trippel-trumf imorgen, så du får gjøre unna månedshandlingen da.

Har akkurat cashet inn mine mot eurobonuspoeng, hvis ikke skulle jeg gladelig sendt de av gårde.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg