Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har arvet noen få sedler...er de vedt noe?

NYTT TEMA
lenepaust
lenepaustInnlegg: 1
31.08.18 17:53

Hei! Har akkurat arvet en del min farfar, og blant noen av tingene har jeg en 10 kr seddel 1957, en ti krone seddel 1940, og en 1 krones seddel 1943. Noen som vet verdien på disse? MVH Lene.

KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4742
31.08.18 21:08
lenepaust: Noen som vet verdien på disse?

Du kan jo kikke på denne siden og se hva de selges til for å få en ide om prisen. Hvilken tilstand de er i har mye å si for prisen. De to siste tipper jeg noen hundre for hver om kvaliteten er ok eller bedre. Sedler, mynt og frimerker fra krigsårene er jo ofte mer ettertraktet samleobjekt. Den første finnes det kanskje flere av og får ikke så høy pris, men jeg er ikke sikker.

JudasT
JudasTInnlegg: 5583
03.09.18 07:18
KapteinKaos: Du kan jo kikke på denne siden og se hva de selges til for å få en ide om prisen.

Men kjøp og salg er to forskjellige ting. For frimerker har det i alle år blitt gitt ut kataloger med priser, men de gjelder kjøp. Skal du selge, får du ¼ av de prisene.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester