Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Spår nytt rally på Oslo Børs..

NYTT TEMA
kennethnilsen
kennethnilsenInnlegg: 1586
04.12.18 23:40

Slike spådommer går som regel i dass..

Se her

kennethnilsen
06.12.18 22:50

Er det sånn at rallyet har begynt nå?

kennethnilsen
10.12.18 17:40

I skrivende stund er Oslo Børs ned 6% siden denne spådommen for 6 dager siden..

Jompa
JompaInnlegg: 11996
12.12.18 11:57

På samme måte som noen spår krakk, spår noen rally. En eller annen gang får begge rett, bare ikke samtidig. 

Samme gjelder for boligmarkedet. Mange har spådd at markedet skulle kræsje mer enn det gjorde etter finanskrisen (Hei Harald Magnus). 

Men til slutt kan de nok si "hva var det jeg sa"...

kennethnilsen
12.12.18 14:45
Jompa: På samme måte som noen spår krakk, spår noen rally. En eller annen gang får begge rett, bare ikke samtidig.
Samme gjelder for boligmarkedet. Mange har spådd at markedet skulle kræsje mer enn det gjorde etter finanskrisen (Hei Harald Magnus).
Men til slutt kan de nok si "hva var det jeg sa".

Helt riktig! Og det er alle disse spådommene jeg er så fryktelig lei !

Og Fondsforvaltere sørger for å ha så mange ulike fond, at et av de topper listen over vellykkede fond.. Og menigmann biter på når de får servert dette fantastiske fondsproduktet.

frode57
frode57Innlegg: 2481
17.12.18 22:49

Fint om noen kan komme opp med en teori om at det er russerne som har kjørt børsen på dass. 

Nå er jo børsen snart på linje med nivået med det den var da året startet. 

Hurra for hesten som fortsatt er i live!

Sarella
SarellaInnlegg: 14551
26.12.18 23:26

Noen som forstår seg på dette? Etter å vært verdens største møkkabørs julaften så stiger DJ mer enn den noen gang har gjort på en enkelt dag. Godnatt!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg