Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan kvitte seg med b-aksjer?

NYTT TEMA
masku
maskuInnlegg: 417
01.05.19 12:19

Om jeg står oppført som eier av b-aksjer, men ikke ønsker det mer, hvordan kvitter man seg med de? Dette går langt tilbake og det er ikke noe sted å logge inn eller noe for å finne disse på noen sider man kan selge og kjøpe. Det er snakk pm ubetydelig lite og helt verdiløst. Ønsker ikke å ha dette oppført og vil derfor kvitte meg med det.

(Innlegget ble redigert 01.05.19 12:21)

KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4805
04.05.19 17:28

Høres ut som om selskapet ikke er børsnotert, vanlig AS og ikke ASA.

Kanskje du vet om noen ansatte eller andre eiere som kan være interessert i kjøpe? Og kanskje denne siden kan hjelpe noe videre: https://www.altinn.no/starte-og-drive/drive-bedrift/drift-av-aksjeselskap/aksjeeier/

j-oelander
j-oelanderInnlegg: 37
04.05.19 17:32

Hvilket firma er det?

Komunista
KomunistaInnlegg: 10571
09.05.19 10:02
masku: Om jeg står oppført som eier av b-aksjer, men ikke ønsker det mer, hvordan kvitter man seg med de? Dette går langt tilbake og det er ikke noe sted å logge inn eller noe for å finne disse på noen sider man kan selge og kjøpe. Det er snakk pm ubetydelig lite og helt verdiløst. Ønsker ikke å ha dette oppført og vil derfor kvitte meg med det.

Snakk med en aksjemegler, f eks.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg