Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Internett abonnement og betalingsannmerkning

NYTT TEMA
bkoe
bkoeInnlegg: 1
18.06.19 20:07

Lurer på om det er mulig å tegne internett abbonement om man har betalingsannmerkning? De som tilbyr internett her jeg bor er kun Telenor, Nexgentel og Homenett. Noen som vet om disse har en ordning for de som ikke er kredittverdige? 

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 6930
19.06.19 13:46

Dersom du har gjort opp for din betalingsanmerkning så skal denne nå være strøket i henhold til nye regler.

Hvis ikke så sliter du nok....

coffin_corner
coffin_cornerInnlegg: 1990
19.06.19 14:15
bkoe: betalingsannmerkning?

glem alt....tv mobiltlf , data og alt som er abb..lån , kredittkort , avbetalinger ...forsikringer osv...en betalingsanmerkning kan skade deg virkelig...definitivt en versting av fiender...det nytter ikke engang å tilby kontant forskuddsbetaling for perioden...så din neste investering er å gjøre opp for anmerkningen...en mye mer langsiktig investering enn data-abb..

(Innlegget ble redigert 19.06.19 14:17)

lsklars
lsklarsInnlegg: 82048
19.06.19 15:20
bkoe: Noen som vet om disse har en ordning for de som ikke er kredittverdige?

Nei, og vi skal være glad for at slike systemer ikke finnes. 

Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 917
20.06.19 14:48

Jeg tegnet nytt abonnemnet på en fritidsbolig for ca et halvt år siden. Kan ikke huske at jeg har fått noen mail eller brev om at jeg ble kredittvurdert. Dette var ICE

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg