fargerikInnlegg: 62609
McLovin: Du kan legge til flere kontoer i Vipps.
OK. Men jeg vil likevel ikke bruke vipps uansett. Jeg vil fortsette å sitte foran en stor skjerm og trykke på et tastatur. Bør jeg like godt si opp vipps?
(Innlegget ble redigert 07.07.19 10:39)
OK. Alarm avblåst.
Jeg fant ut at disse regningene ligger som E-faktura under meldinger i nettbanken, slik at jeg bare kan hente dem opp der og gjøre som jeg alltid har gjort med datamaskinen.
Så får telefonbrukerne ta i mot vipps-tilbudet dersom det passer.
(Innlegget ble redigert 07.07.19 11:36)
McLovin: Da foreslår jeg at du gjør det. Vipps er ikke annet enn en enklere tilgjengelig plattform, regningene dine kommer selvsagt begge steder.
Som sagt er alarmen avblåst, siden jeg fant ut at regningene også kommer opp i nettbanken i en bolk under meldinger. Rart at man ikke får noe info men må finne ut av slikt selv når de gjør endringer, da. Vi gamlinger har litt tungt for det, vettu.
(Innlegget ble redigert 07.07.19 16:15)
bobjim37Innlegg: 3577
fargerik: OK. Alarm avblåst.
Jeg fant ut at disse regningene ligger som E-faktura under meldinger i nettbanken, slik at jeg bare kan hente dem opp der og gjøre som jeg alltid har gjort med datamaskinen.
Så får telefonbrukerne ta i mot vipps-tilbudet dersom det passer.
eFaktura dukker opp i alle kanaler der du betaler, eller har sagt ja, til å betale regninger. en eFaktura vil dukke opp i Vipps om du har sagt du er villig til å betale regninger der. Men de vil selvfølgelig alltid også være tilgjengelig i ordinær nettbank. Du kan rett og slett velge hvor og hvordan du vil betale den.
Noe som vel er positivt og ikke negativt for forbrukeren.
Vipps har inngått et samarbeid med Nets (Som drifter eFaktura produktet) angående dette.
(Innlegget ble redigert 25.07.19 20:15)