Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

noen som har erfaringer med dette? le-ecred.com

NYTT TEMA
Buldogg37
Buldogg37Innlegg: 3896
01.08.19 13:45

Virker litt for enkelt.. noen som har hørt noe eller har erfaringer med denne siden?

Forsøkt å Google den men finner ingenting..

BornOnThe4thOfJuly
BornOnThe4thOfJulyInnlegg: 45648
01.08.19 18:32
Buldogg37: Virker litt for enkelt.. noen som har hørt noe eller har erfaringer med denne siden? Forsøkt å Google den men finner ingenting..

Har ikke hørt om dem og det hele virker litt fishy.

Ikke et eneste sted finner jeg noen kontaktinformasjon og de har valgt navnet Word Finance ("Word", ikke "World") som virker som en ekstremt idiotisk navn på et kredittselskap men som ligner på World Finance.

De er åpenbart utenlandske og bare det burde gjøre at du uansett burde holde deg unna da du også utsetter deg for valutarisiko i tillegg.

3 % rente virker veldig lavt for noe som ser ut til å kreve lite elelr ingen sikkerhet.

Alt i alt hold deg unna!!

Hvorfor leter du etter lån på slike sider?

Buldogg37
01.08.19 23:33

Jeg leter ikke etter lån, var en jeg kjenner på Facebook som nevnte denne siden. Ingen hadde hørt om den, derfor var det litt morsomt å høre her inne. Utrolig mye kunnskap her derfor tok jeg sjansen. Takk for et godt svar :) 

RogerMaar
RogerMaarInnlegg: 3476
02.08.19 12:02

IKKE lån penger av en ikke-norsk kredittinstitusjon, med mindre du er profesjonell økonom. Ferdig snakka.

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5726
18.08.19 15:49
RogerMaar: IKKE lån penger av en ikke-norsk kredittinstitusjon, med mindre du er profesjonell økonom. Ferdig snakka.

Hm!

Jeg har lån i Nordea... Men er ikke Økonom.

Buldogg37
31.08.19 12:48
Bill_Babba: Jeg har lån i Nordea... Men er ikke Økonom.

sikker?

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5726
31.08.19 19:16
Buldogg37: sikker?

jeg er sikker på følgende:

Nordea er svensk, altså en ikke-norsk kredittinstitusjon.

Jeg er ikke Økonom. 

Lån hm. Selv om jeg var hos Nordea for å få lån, så er det slettes ikke sikkert dem er låneutgiver likevel, men kanskje dem kun er formidler ;)

Buldogg37
03.09.19 15:40

:) :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg