Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bank for en på 25?

NYTT TEMA
romiask2
romiask2Innlegg: 68
05.08.19 18:22

Jeg er nok en som ikke liker en bank som tar betalt for det ene eller det andre. til nå har sparebank1 kosta meg pr mnd som jeg kunne brukt på f.eks spart. Men det er da gebyrer selv på å betale husleia mi. 

Sparebank1 forblir for meg en gebyr bank. Selv om de kommer med en tjeneste som hetter Alltid men den koster deg 60 kr mnd. Det henger ikke sammen at man skal betale for å takke ja til en kunde fordel når man først er kunde der.

Så mitt spørsmål er ganske enkelt og jeg gleder meg til og lese om noen svarer :) 

Hvilken bank har minst gebyrer på en helt enkel konto sikkert noen her inne som er like bevist som jeg er:D

petterG
petterGInnlegg: 9641
05.08.19 20:56

S-banken, gebyrfri!

nometalhorse
nometalhorseInnlegg: 17246
05.08.19 21:00

Godt forslag, men du kan også sjekke med finansportalen hvem som er best for din profil.

KapteinKaos
KapteinKaosInnlegg: 4816
16.08.19 20:02

Har du noe sparepenger så kan det være lurt å ha to banker. På finansportalen finner du enkelte som gir vel 2% uten uttaksbegrensninger. Det er jo enkelt og raskt å overføre.

Klikk for å gå tilbake til toppen