Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Volvik-Prosessen

NYTT TEMA
fauske1

fauske1
02.09.20 17:28

Vidar Volvik løslatt idag for å ha vært siktet for å selge munnbind som ikke har vært nødvendig godkjent. Han blir vanligvis begjært konkurs i alt han hoster opp av forretning. Har han en mektig uvenn? Eller er det kapitalistenes hevn mot bakslettere? 

(Innlegget ble redigert 02.09.20 17:28)

Someone

Someone
03.09.20 11:41

Det er vel heller at han er litt smpkjeltring og tar kronisk snarveier og jukser litt

fargerik

fargerik
03.09.20 11:57
Someone: Det er vel heller at han er litt smpkjeltring og tar kronisk snarveier og jukser litt

Litt? Han har merket om jalla-munnbind som er av dårlig kvalitet til "Kirurgiske munnbind"! For å selge dem til en mye høyere pris enn det de er verd. Høres ut som grov svindel i mine ører.

Arrcab

Arrcab
03.09.20 20:39
Someone: Det er vel heller at han er litt smpkjeltring og tar kronisk snarveier og jukser litt

Pussig hvor hvordan vi ubevist reagerer. Det første jeg tenkte på, da mangelen og problemer med import av smittevernutstyr ble aktuelt, dette er noe for Vidar Vollvik. Han dukker sikkert opp.
Bingo, der var den hvitsnippkjeltringen jeg aldri forstår at noen vil ta i med ildtang, når det gjelder forretninger.

(Innlegget ble redigert 03.09.20 20:41)

nometalhorse

nometalhorse
03.09.20 21:33
Arrcab: Bingo, der var den hvitsnippkjeltringen jeg aldri forstår at noen vil ta i med ildtang, når det gjelder forretninger.

Chess-suksessen ga Idar Vollvik en popularitet i Norge på høyde med Kjell Inge Røkke og Petter Northug.

Problemet er at folk helt har glemt at han gamblet bort 2,4 milliarder kroner i aksjemarkedet, og endt opp med gjeld.

Etter dette har han startet en rekke forretninger der småsparere har pøst inn penger. De siste årene har det vært Geddit(Pokémon Go-kopi) som småsparere har drysset penger inn i, og som nå sitter igjen med tap. At ikke folk lærer - If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

RogerMaar

RogerMaar
04.09.20 13:44
fauske1: Vidar Volvik løslatt idag for å ha vært siktet for å selge munnbind som ikke har vært nødvendig godkjent. Han blir vanligvis begjært konkurs i alt han hoster opp av forretning. Har han en mektig uvenn? Eller er det kapitalistenes hevn mot bakslettere?

Tja, det er litt "raske penger" over det Vollvik beskjeftiger seg med, og da er det himmel eller helvete.

Han har vist historisk dårlig teft for business etter at han forlot Chess, samtidig har han tilsynelatende ingen skrupler med å bevege seg over de grensene som næringslivet må forholde seg til.

Det er bare å råde alle til å ligge unna Vollvik-selskapene.

Klikk for å gå tilbake til toppen