Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NATURE`S OWN: LURERI ELLER BI -I NNTEKTSMULIGHET

NYTT TEMA
wally

wally
11.08.99 23:39
MIN VURDERING: DIREKT MARKETING SYSTEMET MED POTENSIAL.
RELATIVT BRA PRODUKTSPREDNING, INTERESSANT PROVISJONSSYSTEM (MYE OMDISKUTERT, LOTTERILOV PARAGR. 20 , MEN SOVIDT JEG VET, IKKE ULOVELIG PER DATO )

HAV SYNS DERE??
vik

vik
13.08.99 18:00
HHæææææææ

Vik
Som ikke forsto bææææret.
oehb

oehb
02.09.99 15:21
Undertegnede er selv distributør i N.O., en inntektsbringende hobby siden ved økonomistudier og annen selgerjobb. Problemet for N.O., eller skal jeg si årsaken til at så mange ser med så stor skeptis på firmaet, er at majoriteten kun tenker PENGER!!! Ikke ha meg misforstått, jeg sier mere enn gjerne ja takk til en sjekk i ny og ne jeg også (gjerne en i uka for den saks skyld), men det jeg vil frem til'er at det er PRODUKTENE N.O. distributerer som bør være det folk er opptatt av; ikke se seg blind på inntektsmulighetene. Produktene er nemlig av meget høy kvalitet; det være seg kosttilskudd, hudkremer, solprodukter, rengjøringsprodukter...stort sett alt man bruker til daglig velvære og helse. Så nestemann som leser dette, og som tror man har kjennskap til N.O. (da jeg skriver "tror", så henvender jeg meg i første rekke til gruppen personer som "har sett seg negativt blind på inntektssystemet), prøv produktene!!!!!! Du vil merke at formen og kroppen reagerer meget positivt....og i neste omgang, kanskje du også vil prøve å tjene noen kroner på det.......
Så til reklamen: Er du intr. i Nature's Own, send meg en mail davel...kanskje det blir inngangen til bedre helse og/eller bedre økonomi!!!!
oehb@hotmail.com
Ole!!!!!
trynnn

trynnn
10.09.99 16:59
Nature`s Own er som de fleste andre MLM organisasjoner (Herbalife,Quorum etc..) optatt av at distributørene skal verve nye medlemmer, og at de skal bestille mye varer og vareprøver. De som står bak en slik kjede tjener penger så det griner etter!
Hvordan man selger selve produktene deres, er det derimot som så. Det er ikke så viktig, bare man verver nye!

Nature`s Own enderer i tillegg reglene sine for distribusjon etter eget forgodtbefinnende, og uten varsel.

Produktene deres kan fåes kjøpt til brøkdelen av prisen i en vanlig helsekost/dagligvareforretning.

mvh
Trynnn
hronny

hronny
02.10.99 16:54
Joda, det er nokk noen greie produkter som NO selger...MEN at det går ann til og være så dom. Enhver burde jo se at dette kun er snakk om ett PYRAMIDE "spill" som ikke alle kan tjene penger på.

Lett hoderegning beviser jo dette...Det er jo ett begrenset antall folk i denne verden...

Kjenner selv en del som har tapt en masse penger på og gå inn i den drømmen om og "Tjene" penger. Og at NO er en revolusjon og ett kost tilskudd som kroppen rett og slett ikke har "råd" til og klare seg uten....? Vi har da eksistert i mangen tusen år uten kost tilskudd

...RH....
exit

exit
08.10.99 11:54
He he...har flere venner som har gått i "fella" og tapt noen "lapper" på dette
lureriet. De lærte seg ei lekse der gitt? (det er ikke gull alt som glimrer?)
Virker som folk MÅ LÆRE av egne feil altså.
Bruk heller pengene på noe annet.

mvh
exit
kjstoraker

kjstoraker
25.10.99 22:42
Har proevd Nature's uten den helt store suksessen, men konseptet har store muligheter. Det jeg ikke liker med Nature's er produktene, og at det minstekjoepskrav pr. maaned. Har naa kommet bort i et annet selskap i USA som heter Excel Communications som bruker network marketing konseptet til aa selge teletjenester. I fremtiden planlegger vi ogsaa aa markedfoere stroem og lignende tjenester. Vi eier ogsaa verdens eneste satelittsystem for overfoering av mobilsamtaler som vil dekke hele kloden og starter opp i mars neste aar. Vi ekspanderer til UK i mars neste aar, og jeg ser etter folk som har kontakter i UK som er interesert i aa komme inn tidlig paa markedet og tjene bra med penger. Hvis detter hoeres interesant ut send meg en e-mail til: storakka@plu.edu og jeg vil sende dere mer info.
mekki

mekki
01.11.99 22:33
Det er dette som gjør Natures Own til en ulovlig pyramide:
1.Krav for minstekjøp
2.Krav om å verve nye medl.
3.Høy startkapital for å bli med, og bonuser basert på verving av nye distributører.

MLM-konseptet og Network marketing har et vanvittig potensiale, men man bør unngå firmaer som omfatter 1 eller flere av de overnevnte punkter. Et meget bra firma og et av de eldste er AMWAY.
AMWAY har ingen av de overnevnte punkter.

Natures Own er ulovlig og etter Justisdep. vurdering omfattes denne av Lotterilovens §16 som gjelder lykkespill og pyramidespill.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg