Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Bankgebyrer til folket!!

NYTT TEMA
labbeluskar

labbeluskar
01.10.99 22:01
(Trodde aldri jeg skulle si dette, men..) I de gode GAMLE dagene her på den første generasjonen hadde vi en diskusjonsgruppe, en klassiker blandt klassikere, den het "Bankgebyrer", og den var lagd for å diskutering av Bankgebyrer... snufs.. all den verdifulle tiden og alle de gode minnene derfra.. det gjør meg vondt.. veldig vondt..

For saken har seg sånn, for ett par måneder siden forsvant de gamle diskusjons sidene, og de ble erstattet med disse nye.. og den flotte Bankgebyrgruppa ble rensket ut..

Den ble satt under hatt med Økonomi.. denne gruppen med andre ord.. vi gamle og grå trenger en gruppe, der vi kan diskutere bankgebyrer, det er nødvendig for oss.. gikta går liksom ikke uten den.. derfor spør vi nå dere, som er ung og sprek fortsatt.. om å gjøre det dere kan for å få denne minnerike aldershjem diskusjonsgruppen opp igjen..

Alt dere trenger å gjøre er å maile VG, forklar dem at dere VIL ha siden opp igjen.. Det tar dere toppen 2 minutter, kankskje 4 eller 5 hvis dere finpusser mailen litt..

Adressene til VG er mange, mail ihvertfall én av disse:

Mediagudinne Frode Nielsen:
frode.nielsen@vg.no
froden@vg.no

Vakthavende Journalist:
webmaster@vg.no

Rampelysprofet Brigitta Strobelini:
birgitta@vg.no

Sjefredaktør Bernt "Kløppern" Olufsen:
bernt.olufsen@vg.no

Nyhetsredaktør Torry "Matador" Pedersen:
torry.pedersen@vg.no

Politisk redaktør Olav "Krakow" Versto: olav.versto@vg.no

Redaktør Nina "Netto" Gram: nina.gram@vg.no

Redaktør Terje "Mummi" Jansson
terje.jansson@vg.no

Redaktør Teddy "Hengeøre" Madsen
teddy.madsen@vg.no

Adm.dir Aslak Ona:
aslak.ona@vg.no

Ok, det var alle adressene jeg fant, jeg ber på mine knær at du sender dem et lite brev...

L.- Satser på at det er noen igjen som viser omsorg for de eldre...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg