Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Fotballtur til England

NYTT TEMA
splint1
splint1Innlegg: 2
12.04.12 23:43

Har lyst å se Liverpool kamp, men jeg lurer bare på hvor jeg bør kjøpe billettene. Ønsker å kjøpe fra seriøse aktører, ikke useriøse slik som ticet2. Da jeg skulle se Arsenal - Manchester City, kjøpte jeg gjennom ticket2. Selgeren som solgte "billettene" gjennom ticket2, solgte meg ulovlige videre solgte sesongkort, som en forøvrig må levere tilbake. I tillegg valgte jeg ekstra gode plasser, men fikk elendige plasser. I etterkant fortalte ticket2 meg at de ikke kan love ekstra gode seter, selv om en betale ekstra for det.

Som dere kan se så lurer jeg på hvilke SERIØSE aktører som selger billetter.

FFK1903_
FFK1903_Innlegg: 9446
13.04.12 19:52

Jeg vet at enkelte hoteller kan være behjelpelig. Husker i hvert fall at sist gang jeg var i Liverpool og så fotball, stakk vi innom et hotell for å hente billettene, som ordnet de uten mellomlegg.

Du burde kanskje ha lagt den inn på Fotball - Premier League. Du vil garantert finne mange der som har kjøpt billetter i England.

RaheemSterling
RaheemSterlingInnlegg: 4120
14.04.12 12:03

Asså det er vel gøyere og kanskje billigere og se Liverpool neste sesong, denne sesongen betyr jo ingenting mer. Men uansett, den første seriekampen pleier og være veldig billig. Min første tur til Liverpool var vel i ifjor da jeg så Liverpool 5-0 Birmingham. Begynn og planlegg turen nå, er du kun ute etter billetter kjøp deg et sånnt LFC Membercard. Koster vel rundt 150-250 kr og da får du mulighet til og handle billetene på liverpoolfc.tv med en gang de kommer ut. Jeg reiste med reiseshop.no min første tur, fantastisk service , meget bra hotell og ikke minst fantastiske plasser rett ved siden av The Kop. Anbefales!!! 

Du kan også reise ned til Liverpool og kjøpe billett på svartebørs, visst du har litt is i magen kan du til 4-5 min før kampstart før du kjøper. Da blir billetene ganske billige for folk blir desperate. 

Men uansett, god tur :)

VivaLV
VivaLVInnlegg: 34254
15.04.12 00:33
splint1: Har lyst å se Liverpool kamp, men jeg lurer bare på hvor jeg bør kjøpe billettene. Ønsker å kjøpe fra seriøse aktører,

Hvis det er viktig så er det vel bare til å kjøpe fra offisiell samarbeidspartner Ving.no

Johnsli
JohnsliInnlegg: 14042
15.04.12 02:35

Thomas Cook Sports.

kansas00
kansas00Innlegg: 22262
15.04.12 11:21
splint1: Som dere kan se så lurer jeg på hvilke SERIØSE aktører som selger billetter.

De seriøse aktørene selger vel primært pakker (hotel + billett).. Blir vel ikke noe særlig butikk for dem av å bare selge billett.

Paalanil
PaalanilInnlegg: 10935
01.10.19 11:12

Skal til London 13/12 - 16/12. Vurderer å ta en tur på Stamford Bridge og se Chelsea - Bournemouth. Hvordan får jeg enklest OG tryggest tak i billetter?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 14042
02.10.19 23:35

Vet ikke om det er noen grense for når man må være innmeldt ifht å få billett, men å melde seg inn i klubben er nok den tryggeste og billigste ihvertfall. Kan være du får tak i billett uten medlemskort også.

Men finnes jo andre løsninger via selskaper som koster mer hvor de ordner billett for deg.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg