Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Norwegians lavprisbilletter

NYTT TEMA
Walleman
WallemanInnlegg: 1626
19.06.13 15:26

Hei, jeg oppdager støtt og stadig at Norwegian har flybilletter mellom Trondheim og Oslo til 299,-. Er det en ordning de har hvor de legger ut disse billettene en viss dag i uka/annenhver uke (f. eks) eller er det helt tilfeldig? Noen som vet? Tenker å reise nedover (og oppover) en tur i slutten av juli - tror dere de legger billetter til 299,- pr vei fra og med nå til, si 20./25. juli-ish?

Skulle gjerne ha hatt billetter til 299,- før 5. juli og egentlig, men det høres litt urealistisk ut nå, så tror jeg dropper den turen. :P 

bigwin
bigwinInnlegg: 1042
19.06.13 15:41

Meld deg på nyhetsbrevet til Norwegian så får du epost hver gang det legges ut billigbilletter

Larsabal
LarsabalInnlegg: 11047
19.06.13 17:11
Walleman: Noen som vet?

Kjenner jeg Norwegian rett er det nok helt uaktuelt å legge ut billigbilletter midt i fellesferien. De prisene du ser for dine reisedager er nok så billig de blir pr nå og vil øke etter hvert som de selges ut.

Forfun
ForfunInnlegg: 5782
19.06.13 17:42

Skal ut å fly i morgen, det kostet under 200 kr med Norwegian. Bestilte for 2 dager siden, så alt er mulig. Men fellesferien er det kanskje fulle fly? Vet ikke om antall forretningsreisende til Trondheim er høyere eller lavere enn ferietrafikken.

Larsabal
LarsabalInnlegg: 11047
19.06.13 20:05
Forfun: Men fellesferien er det kanskje fulle fly?

TRD-OSL-TRD i periden til TS ligger i dag på like under 1100,-. Det er masse bill igjen til 499,- på returen men begrenset på utreise. SAS ligger et par hundrelapper over. Det er derimot ikke penget mitt, det er at jeg vil bli svært overrasket hvis det legges ut billigbilletter fra nå og frem til fellesferien, for reiser i fellesferien.

Det er stort sett kun i andre klasser enn økonomi det kan være noe å hente i lavsesong for forretningsreisende, og da helst oversjøisk. Så og si alle europeiske selskaper har Business-salg for reiser i juli og aug med priser på rundt 12-13.000 for t/r mellom Europa og østkysten av USA. Intra-EU er derimot ganske utsolgt for billigbilletter.

Walleman
WallemanInnlegg: 1626
20.06.13 07:18

Hmm, okei, takk for hjelp. De hadde 299-billetter en gang forrige uke, og jeg angrer sykt på at jeg ikke kjøpte de da...

VivaLV
VivaLVInnlegg: 33481
20.06.13 08:11

Man kan si mye om RyanAir, men jeg har sjekket utallige Norwegian lavpriskampanjer (forsåvidt også SAS) og praktisk talt aldri funnet de lave prisene. Hvis jeg mot formodning har funnet de lave prisene har det vært ett halv år frem i tid+++

Hvis man ser bort fra utreise fredag-hjemreise søndag så har jeg derimot nesten alltid funnet lavpris hos RyanAir. De har f.eks. nå en kampanje til kr. 174 hver vel og det er dryss av billetter til den prisen f.eks. mellom Rygge-London i juli.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg