Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kort mellomlanding (45 minutter)

NYTT TEMA
Israel12points
Israel12pointsInnlegg: 3437
06.09.15 21:57

Lufthansa to.

11:40 Oslo lufthavn Gardermoen (OSL), Oslo Lufthansa 13:55 Franz Josef Strauss Intl (MUC), Munchen

to. 14:45 Franz Josef Strauss Intl (MUC), Munchen

to.18:05 Athen International ( ATH ) Athen

(Innlegget ble redigert 06.09.15 22:02)

Israel12points
06.09.15 22:02

fortsetter her for dette var ikke enkelt jeg har limt og limt og det forsvinner...

Hva betyr kort mellomlanding , om en da mister flyet ryker billetten eller får en senere avgang ?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13738
07.09.15 00:55

Sånn jeg skjønner det får du ny billett ved gjennomgående billett med samme selskap. Har du billett med to forskjellige selskap må du nok ordne ny billett selv (vet ikke om selskapene i Star Allience har noen felles ordning på dette dog).

jjessen
jjessenInnlegg: 166
07.09.15 08:15

Som Johnsli skriver blir du booket om til en senere avgang så lenge du har kjøpt en gjennomgående billett. I München bør 50 minutter være mer enn nok.

Israel12points
07.09.15 15:45
jjessen: Som Johnsli skriver blir du booket om til en senere avgang så lenge du har kjøpt en gjennomgående billett. I München bør 50 minutter være mer enn nok

takk , ble litt i tvil ......

billett i havn , da er det å peise ned og se på sin nye leilighet i athen , det skal bli deilig å bli boende der lengre perioder i året.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45252
07.09.15 16:02

MUC er en av de mest oversiktlige og enkleste flyplassene i Europa å bytte fly på.  Kanskje rekker du en Weissbier også!

Macho-Morten
Macho-MortenInnlegg: 1655
07.09.15 18:36

München er designet for mellomlandinger, så dette klarer du fint - forutsatt at flyet fra Oslo er i rute!

XxjaxX
XxjaxXInnlegg: 482
08.09.15 17:40

50 minutt er vanligvis mer enn nok. Har hatt 20 minutt mellomlanding i Munchen(mener jeg det var). Det var også mer enn nok tid.

Someone
SomeoneInnlegg: 24764
09.09.15 13:07
Johnsli: Sånn jeg skjønner det får du ny billett ved gjennomgående billett med samme selskap. Har du billett med to forskjellige selskap må du nok ordne ny billett selv (vet ikke om selskapene i Star Allience har noen felles ordning på dette dog).

Har ikke noe og gjøre om det er samme flyselskap eller ikke, kun om billetten er gjennomgående. Da holder det med at selskapene har en såkalt interline-avtale

mf_6
mf_6Innlegg: 3741
09.09.15 21:14
jjessen: Som Johnsli skriver blir du booket om til en senere avgang så lenge du har kjøpt en gjennomgående billett. I München bør 50 minutter være mer enn nok.

De gangene jeg har kjøpt billett med kort tid på mellomlandingene, har jeg alltid sjekket at det går fly senere på samme dag også til det reisemålet. München er sikkert en trivelig by, men når målet for reisa er Athen vil det sikkert føles kjipt å bli natta over i München, selv om flyselskapet betaler for hotellet.

Israel12points
14.09.15 04:13
DrSchwei: MUC er en av de mest oversiktlige og enkleste flyplassene i Europa å bytte fly på. Kanskje rekker du en Weissbier også!

Nei det gikk i en pepsi max :-)

Gikk glatt , men satt ved siden av en forretningsmann som skulle med samme fly og han dro meg med så det gikk som smurt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg