Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Andre enn Agoda

NYTT TEMA
Aurorabliss
AurorablissInnlegg: 6169
12.10.15 04:20

Er det noen som vet om tilsvarende nettreisebyråer med tilsvarende eller lavere priser?

Av ulike grunner ønsker jeg ikke å benytte Agoda lenger.

Jeg har sett reklame for Trivago, men kjenner dem ikke.

Momondo har jeg imidlertid gode erfaringer med, men kun ved bestilling av flybilletter. Hvordan er de på hotellrom?

Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22113
12.10.15 10:29
Aurorabliss: Er det noen som vet om tilsvarende nettreisebyråer med tilsvarende eller lavere priser?
Av ulike grunner ønsker jeg ikke å benytte Agoda lenger.
Jeg har sett reklame for Trivago, men kjenner dem ikke.
Momondo har jeg imidlertid gode erfaringer med, men kun ved bestilling av flybilletter. Hvordan er de på hotellrom?

Bare vær klar over at Momondo ikke er et reisebyrå, de er kun en søkermotor. Kan være greit å vite hvis noe skulle oppstå, så er det ikke Momondo du skal henvende deg til. Så jeg ville ikke brukt dem annet enn til å sjekke priser.

Selv broker jeg booking.com og er veldig godt fornøyd med de. Det vil si I Norge, Sverige og Danmark broker jeg ofte Coop-hotellkupp. Da jeg veldig ofte for gode priser av dem. Men der fordrer at du er Coopmedlem.

Aurorabliss
12.10.15 12:58
Kjetil_e: Bare vær klar over at Momondo ikke er et reisebyrå, de er kun en søkermotor. Kan være greit å vite hvis noe skulle oppstå, så er det ikke Momondo du skal henvende deg til. Så jeg ville ikke brukt dem annet enn til å sjekke priser.

Jada, jeg vet det. Pleier nettopp å sjekke priser der, for så å gå til det aktuelle stedet eller bli koblet ditt.

Mannen min er coop-meldlem, så Coop-hotelkupp skal sjekkes.

Hjertelig.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44250
12.10.15 13:28

Bruker Booking.com nesten konsekvent. Veldig oversiktlig side. Og så får man rabatter når man har booket over 10 overnattinger, i prinsippet det samme som Hotels.com med hver 10. gratis, men foretrekker Booking.com pga oversiktlighet og så har jeg sett noen høye priser på Hotels.com, skjønt det er lenge siden.

Kjetil_e
Kjetil_eInnlegg: 22113
12.10.15 14:12
Aurorabliss: Jada, jeg vet det. Pleier nettopp å sjekke priser der, for så å gå til det aktuelle stedet eller bli koblet ditt.
Mannen min er coop-meldlem, så Coop-hotelkupp skal sjekkes.
Hjertelig.

Bare husk du må enten låne coop-kortet hans. Eller han kan henvende seg til coop og få et ekstra kort til deg. Knyttet opp til hans medlemsskap. Hvis du ikke selv ønsker å være eget medlem.

Dette siden det som oftest blir krevd at du viser coop-kortet ved innsjekk. Har ingen ting å si om det står I hans navn. (Så sant du ikke prøver å betale med det).

Aurorabliss
13.10.15 07:45
DrSchwei: Bruker Booking.com nesten konsekvent. Veldig oversiktlig side. Og så får man rabatter når man har booket over 10 overnattinger, i prinsippet det samme som Hotels.com med hver 10. gratis, men foretrekker Booking.com pga oversiktlighet og så har jeg sett noen høye priser på Hotels.com, skjønt det er lenge siden.

Tusen takk, det var nyttig.

Skal sjekke booking.com.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg