Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nazar - Tyrkia

NYTT TEMA
PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 25936
26.10.17 10:50

Ja da har ferieplanleggingen for sommeren 2018 kommet i gang. Og denne gangen har barna i huset kommet med ønsker for turen.

Selv om jeg i utgangspunktet ikke er begeistret for all inclusive så har jeg de siste årene valgt slike hoteller, det er veldig avslappende når man reiser med barn. Så får vi heller vente til de blir større med å få gastronomiske opplevelser og å støtte det lokale næringslivet ved å reise med kun frokost inkludert.

Men, med de ønskene som barna har med tanke på bassen, vannsklier osv så er det i følge lommeboka kun Pegasos-hotellene til Nazar i Tyrkia som er aktuelle.

Er det noen som har erfaring fra disse? Jeg frykter at majoriteten av gjestene er frekke russere og at renholdet er så som så.

Jeg frykter ikke terror, og den tyrkiske gjestmildheten har jeg alltid satt pris på. Så det er ikke Tyrkia jeg frykter, men mageproblemer og utrivelige gjester.

PapaSmurf
31.10.17 19:58

Ingen?

Johnsli
JohnsliInnlegg: 13562
31.10.17 20:10

Har vært i Tyrkia, men ikke Nazar. Har vært på all-inclusive, men ikke i Tyrkia. Generelt er jo det tyrkiske kjøkkenet bra, men om det er noe annerledes her aner jeg jo ikke.

Prøvd å sjekke gjesteanmeldelser for hotellet/-ene?

Sjah
SjahInnlegg: 3375
27.11.17 22:02
PapaSmurf: Er det noen som har erfaring fra disse? Jeg frykter at majoriteten av gjestene er frekke russere og at renholdet er så som så.

Du har sikkert allerede bestilt, har ikke sett spørsmålet ditt før nå. Var på et av Pegasus hotellene for omlag 10 år siden, 2ukers ferie. ALDRI igjen, overfylt, ingen service innstilling, begrenset matutvalg. Og ikke minst urenslig. Opplevde ekskrementer i bassenget flere ganger i løpet av oppholdet. 

Ville maximalt gitt det en 2er på en terning.

ross
rossInnlegg: 6657
29.11.17 01:44

Tyrkia er europas bakgård..
Skulle hatt betalt for å dra på ferie dit igjen!

PapaSmurf
30.11.17 21:31

Nei, har ikke bestilt enda. Men det blir neppe Nazar. 

Klikk for å gå tilbake til toppen