Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

spisested mellom Molde og Oslo ?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1186
05.01.18 16:21

Jeg skal kjøre Molde - Oslo på mandag, kjører denne strekningen ofte, men nå er jo Sinclaire nedlagt etter at den nye veien kom. Cadillac Diner er et bra sted på Tretten, men den er visst vinterstengt ?? Så da ser jeg ikke at det fins et bra spisested sånn cirka midt mellom Molde og Oslo ?? hvis ikke dere vet ?? 

lok1
lok1Innlegg: 4687
05.01.18 16:31

Mors Kro vel!

Hvis den fins.

merterje
merterjeInnlegg: 1186
05.01.18 17:16

tror mors kro er nedlagt, også frya som jeg kjørte innom sist, var det stengt, men jeg ser på nettet at det fins 2 bra steder på vinstra, jeg har gateadressen da, men vet ikke hvor det ligger hen på vinstra, så jeg får se, det er en pizza og kebab spisested der, men jeg er k circle kunde, fyller bensin der, og gratis kaffe og tar ofte noe å spise der.

puma1
puma1Innlegg: 19364
05.01.18 17:34

Pillarguri Cafe, Otta? 

lok1
lok1Innlegg: 4687
05.01.18 19:25

RIP Mors Kro

Fjellvaaken
FjellvaakenInnlegg: 3994
05.01.18 21:12

Likte godt Moskus Grillen, Dombås. Ser de får gjennomsnittsomtale, men elgburger m/ tilbehør var veldig bra. Noen år siden.

Kanskje litt for langt i avstand, kalkulert til 4:23 timer fra Oslo.

psvboys
psvboysInnlegg: 3173
aegi2
aegi2Innlegg: 28840
06.01.18 18:37
merterje: Jeg skal kjøre Molde - Oslo på mandag, kjører denne strekningen ofte, men nå er jo Sinclaire nedlagt etter at den nye veien kom. Cadillac Diner er et bra sted på Tretten, men den er visst vinterstengt ?? Så da ser jeg ikke at det fins et bra spisested sånn cirka midt mellom Molde og Oslo ?? hvis ikke dere vet ??

Det arbeides nå for fullt med å gjenåpne Vertshuset Sinclair.  Vi har allerede åpnet for Rom og Frokost, og håper vi kan åpne resten iløpet av forsommeren.

http://www.vertshuset-sinclair.no/

Ble nesten overasket , trudde mange svingte innom der uansett.

Kjører ikke bussene dit lenger heller , dem brukte jo å ha pause der , jeg har tatt lavprisekspressen mange ganger og der var det alltid 3 kvarter stopp.

Ja når veier legges om så får det noen negative ringvirkninger noen ganger.

(Innlegget ble redigert 06.01.18 18:39)

Klikk for å gå tilbake til toppen