Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Impulsferie til Malaga

NYTT TEMA
Rusten
RustenInnlegg: 915
05.04.18 20:00

Er ganske lei av snø og kulde, og tenkte en impulsferie til Malaga. Det er så mange nettsider hvor prisene varierer, så lurer på om det vil være bedre å booke direkte med Hotellet?

Tar gjerne imot tips fra erfarne reiseglade om, steder som anbefales, booking og tips til rimelig hotell

(Innlegget ble redigert 05.04.18 20:02)

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45290
05.04.18 21:47

Jeg skal bo her for tredje gang i mai. Enkelt tostjerners, rent og pent - fremfor alt sentralt.

https://www.hotelalamedamalaga.com/

Ligger i Soho-området, som er et litt kult område etter hvert, og kort gåavstand til det meste, som strand, restauranter i sentrum, etc etc.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45290
05.04.18 22:50

Ellers må jeg si at Malaga er en veldig trivelig by - akkurat passe stor og ikke altfor mange turister. Det siste gjør det trivelig og prisene er på et bra lavt nivå. I tillegg er det gåavstand mellom gamlebyen-sentrumsområder-strand. Atmosfæren er svært avslappet. Koser meg med sein oppstandelse, frokost på en fortauskafe, en rusletur på stranden og opphold der et par timer, så lunsj et sted, så siesta og så spiser man middag svært sent. Lørdager kan man se f.eks. barnefamilier drar hjem med barnevogn i bilen kl 0230 om natta... :-) Ikke noe stress.

Rusten
RustenInnlegg: 915
06.04.18 14:31
DrSchwei: Ellers må jeg si at Malaga er en veldig trivelig by - akkurat passe stor og ikke altfor mange turister. Det siste gjør det trivelig og prisene er på et bra lavt nivå. I tillegg er det gåavstand mellom gamlebyen-sentrumsområder-strand. Atmosfæren er svært avslappet. Koser meg med sein oppstandelse, frokost på en fortauskafe, en rusletur på stranden og opphold der et par timer, så lunsj et sted, så siesta og så spiser man middag svært sent. Lørdager kan man se f.eks. barnefamilier drar hjem med barnevogn i bilen kl 0230 om natta... :-) Ikke noe stress.

Takker! Malaga frister :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg