Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Backpacking i Sør-Øst Asia 2019

NYTT TEMA
jekbackpacking
jekbackpackingInnlegg: 3
12.04.18 20:13

Hei! Jeg er en 20 år gammel jente som skal backpacke i sør-øst Asia, Australia og New Zealand fra januar 2019. Jeg tenker da å bestille reise til Bangkok først, så tar jeg det videre der fra. Er det noen som også skal på backpacking i Asia fra januar 2019 og utover så ta gjerne kontakt!!! Jeg har ingen venner som tenker det samme som meg, da de fleste har startet å studere eller skal starte nå til høsten, og det hadde vært utrulig kult og hatt noen å delt minnene med. Jeg et en utrulig eventyrlysten jente som elsker å oppleve nye ting og å finne på mye moro, og jeg er veldig lett å bli kjent med. Og til dere andre, har dere noe tips til hva jeg burde oppleve? Land jeg burde dra innom?

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 5697
12.04.18 20:14

Ja, jeg skal på badeferie. Har med Dykkeføtter, sjølsakt.

enigma99
enigma99Innlegg: 753
12.04.18 23:47

Koh Tao i Thailand, Koh Rong / Koh Rong Samloem samt Siem Reap / Angkor i Kambodsja, Gili Meno og Gili Trawangan i Indonesia, er alle steder som en backpacker bør elske :-) Sjekk dem ut på Google og lykke til med planleggingen.

jekbackpacking
13.04.18 20:05

Tusen takk for svar!!! Skal sjekket det ut

fargerik
fargerikInnlegg: 55304
14.04.18 07:40
jekbackpacking: Tusen takk for svar!!! Skal sjekket det ut

New Zealand oppevde jeg som lite "eksotisk". Det er pene landskap og folk er jo lett å komme i prat med dersom du snakker engelsk. Men merk deg at det slett ikke er spesielt spennende, det er ganske mye som er akkurat som her.

Men for å se natur og kulturlandskap er det stedet.

Det er mulig å ta noen togreiser for å se fin natur, det bør du sjekke opp. Auckland opplevde jeg som en helt vanlig by, omtrent som en norsk by.

Hva tror du selv du vil oppleve i NZ? Hva er forventningene?

"Bay Of Plenty" er stedet "alle" skal til, men obs! det er en turistfelle og finner du såkalt "autentiske" Maori-landsbyer, er det kulisser hvor folk spiller roller.

Vi var bare på nordøya med base hos familie nær Auckland, da.

jekbackpacking
15.04.18 21:50

Hei og tusen takk for innspill!! Ja, har hørt det er ganske likt Norge ja, og tenker egentlig å dra dit for det virker som det er mye fin natur som du sier, og jeg er en person som virkelig elsker natur. Vet også det er mange morsomme aktiviteter der som strikkhopping og elverafting feks. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester