Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Billig reise til Tokyo?

NYTT TEMA
FringeGirl
FringeGirlInnlegg: 100
11.08.18 18:36

Noen som vært i Tokyo og kan anbefale fine, men rimelige hoteller? Har lyst til å ta turen, men syntes det er virker så dyrt. 

F.eks hvilket flyselskap anbefales i forhold til å få en billig og grei flyreise, når på året er billigst å dra osv? Noen tips?

NiGoZeroIchi
NiGoZeroIchiInnlegg: 13951
13.08.18 14:15
FringeGirl: Noen som vært i Tokyo og kan anbefale fine, men rimelige hoteller? Har lyst til å ta turen, men syntes det er virker så dyrt.

Jeg vet ikke hva du regner som "billig", jevnt over ligger prisnivået på hotell i Tokyo under norske hotellpriser.  Går du inn på hotels.com eller booking.com kan du finne ganske mye i forskjellige prisklasser.  Typisk vil det være business-hotell eller lignende du ser etter dersom du ønsker lave priser - disse har "greie nok" rom, og ligger vanligvis brukbart til i forhold til stasjoner.  

Når det gjelder fly pleier jeg vanligvis å reise med Finnair når jeg skal til Japan - men du kan jo søke på forskjellige alternativer. (En fordel med Finnair er reisetid - turen fra Oslo til Helsinki er i "riktig retning", og du har ikke så mye ventetid på flybytte).

Hva som er billigst tid på året må du nesten forsøke å finne fram til selv.  Reiser selv vanligvis om sommeren, da er billettene ganske dyre med mindre jeg bestiller god tid i forveien.

fargerik
fargerikInnlegg: 52284
13.08.18 15:46
NiGoZeroIchi: Når det gjelder fly pleier jeg vanligvis å reise med Finnair når jeg skal til Japan - men du kan jo søke på forskjellige alternativer. (En fordel med Finnair er reisetid - turen fra Oslo til Helsinki er i "riktig retning", og du har ikke så mye ventetid på flybytte).

Har brukt Finnair noen ganger til Bangkok, og liker at det er en liten, kners flyplass hvor man ikke må gå seg i hjel.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg