Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nyttårstur til London

NYTT TEMA
Pringlee
PringleeInnlegg: 1
03.11.18 14:09

Heisann, vi er 10 boys som skal på nyttårstur til London. Lurer på om noen har noen tips til restauranter og utesteder, og hva vi ellers kan forvente på nyttårsaften. Vi har hotell i sentrum og tenker også å være her hele oppholdet. Hvor er det bra å stå kl 12 for å se fyrverkeri? Hvor vanskelig er det å ta T-banen eller taxi med tanke på køer osv? Setter pris på alt av tips og forslag!

fargerik
fargerikInnlegg: 55804
03.11.18 17:05
Pringlee: Heisann, vi er 10 boys som skal på nyttårstur til London. Lurer på om noen har noen tips til restauranter og utesteder, og hva vi ellers kan forvente på nyttårsaften. Vi har hotell i sentrum og tenker også å være her hele oppholdet. Hvor er det bra å stå kl 12 for å se fyrverkeri? Hvor vanskelig er det å ta T-banen eller taxi med tanke på køer osv? Setter pris på alt av tips og forslag!

Jeg foreslår Ronnie Scotts, men det er en fare for at det er utsolgt og fullt på nyttårsaften. Men det er jo aldri for sent å prøve og sjekke om det er mulig å klemme inn 10 boys.

Det skal vel mye til å oppleve noe som kommer opp mot dette, men det er mye bra musikk der.

Link-86
Link-86Innlegg: 9409
03.11.18 17:08
Pringlee: Hvor vanskelig er det å ta T-banen eller taxi med tanke på køer osv?

Sentralt er det et forbanna marreritt. Stapp fullt med drita fulle folk. Gjort det en gang og aldri igjen. 

fargerik
fargerikInnlegg: 55804
03.11.18 17:28
Link-86: Sentralt er det et forbanna marreritt. Stapp fullt med drita fulle folk. Gjort det en gang og aldri igjen.

Tuben er et pakka mareritt.

Tror ikke det er noen god idè å flakse ut i kollektivtrafikken på nyttårsaften.

Hva er vitsen med å ha utsikt til fyrverkeri, egentlig? Hva er stort ved å se raketter og fyrverkeri?

Hvis greia er å reise til London for å se på raketter, er det ikke verre enn å booke et hotell der de sender opp rakettene.

Ikke vet jeg hvor det skjer, men den som googler finner vel lett ut hvor det er fint å se fyrverkeri.

Jepp, jeg er en gammel grinete gubbe.

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 5793
03.11.18 19:00
Pringlee: Hvor er det bra å stå kl 12 for å se fyrverkeri? Hvor vanskelig er det å ta T-banen

Fyrverkeriet:

https://www.london.gov.uk/events/2018-12-31/london-new-years-eve-fireworks-2018

T-banen har jeg aldri opplevd som overfylt; det må i tilfelle være i rushtida morgen/ettermiddag men da har jeg aldri tatt den.

xpoolman
03.11.18 20:28
fargerik: Hva er stort ved å se raketter og fyrverkeri?

Det er ganske magisk når du står rett under og kjenner lufttrykket fra eksplosjonene og drønnet overgår det meste du har opplevd av torden fargerik :-)

annmag
annmagInnlegg: 8060
03.11.18 21:58
xpoolman: https://www.london.gov.uk/events/2018-12-31/london-new-years-eve-fireworks-2018

Jeg retter opp linken din xpoolman.

xpoolman
03.11.18 23:13

Flott ann

Link-86
Link-86Innlegg: 9409
04.11.18 14:20
xpoolman: T-banen har jeg aldri opplevd som overfylt; det må i tilfelle være i rushtida morgen/ettermiddag men da har jeg aldri tatt den.

Da har du ikke opplevd tuben. Selv utenom rushtid er det er grunn til at det er avganger hvert 2 minutt. Husker selv som idiot første gang i London tenkte: ah denne er full. Det kommer en om 2 minutter. Da tar jeg den og får plass. Det tok nøyaktig 1,30 min før perrongen var tålig full igjen. 

Men klart, jo nærmere byen jo verre.

xpoolman
12.11.18 12:48
Link-86: Da har du ikke opplevd tuben.

Jeg har da tatt den på kryss og tvers fra øst til vest og fra sør til nord 20-30 ganger men aldri hatt problemer med å få plass.

Men som sagt ikke i rushtida morgen og ettermiddag.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester