Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tenerife

NYTT TEMA
Vivsla
VivslaInnlegg: 3
09.02.19 22:44

Hei. Jeg reiser med familien til Tenerife til sommeren.

Reiser pakketur med Ving.  Barna er 12 og14 og veldig aktiv.

Spørsmål om det er en fordel å bestille turer/utflukter gjennom Ving før avreise eller på hotellet?

Lurer på om noen vil dele sine erfaringer med aktiviteter utenfor hotellområdet med meg.

Alt av intresse :-)

CrimsonK
CrimsonKInnlegg: 6085
09.02.19 22:50

Vil anbefale dyreparken Loro Parque og Siam badeland på det sterkeste. Loro Parque tror jeg er kåret til verdens fineste dyrepark. Og den er virkelig vidunderlig. Ganske lite i størrelse, men dekorert med flotte planter over hele parken. Den er også ren og strøken på alle vis. Masse spennende dyrearter og fantastiske dyreshow. Få med dere både delfin, sjøløve og spekkhogger showene. Du finner ikke lignende i Norge, og jeg er oppvokst i KrSand Dyrepark. Den blekner til sammenligning. Siam badeland var også imponerende. Spekket med halsbrekkende sklier og bassenger i alle varianter.

CrimsonK
09.02.19 22:55

...også ville jeg leid bil og tatt turen til toppen av Teide. Spesielt landskap. Og flott utsikt over hele øya fra toppen. Men køen til gondolheisen tar endel tid. Over en time mener jeg å huske.

kytec
kytecInnlegg: 39626
09.02.19 23:02
CrimsonK: ..også ville jeg leid bil og tatt turen til toppen av Teide. Spesielt landskap. Og flott utsikt over hele øya fra toppen. Men køen til gondolheisen tar endel tid. Over en time mener jeg å huske.

Husk varme klær. 

CrimsonK
09.02.19 23:09

Video til Loro og Siam. To virkelig flotte parker:
https://www.youtube.com/watch?v=LHjHAQt0Mxk

Vivsla
VivslaInnlegg: 3
12.02.19 21:16

Tusen takk. Ja dette må vi prøve. Var ikke så langt fra hotellet heller :-)

vif_support
vif_supportInnlegg: 5392
16.02.19 22:27

Akkurat vært på Tenerife. Et tips. Ta bussen inn til Santa Cruz

PS. Spørs sef hvor du skal bo, men Las Americas beste pub The Galic Corner/Dubliner pub

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg