Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nokon med erfaring med SAS til Hong Kong?

NYTT TEMA
Mrsa2
Mrsa2Innlegg: 7157
04.06.19 22:07

Hei, brukar vanlegvis Catay Pacific når vi skal fly til Filippinene, men no har SAS dukka opp som eit godt alternativ når det gjeld pris og reisetid. Men eg har aldri brukt SAS på lange turar så eg lure på kva erfaringa folk har. 

lok1
lok1Innlegg: 5317
04.06.19 22:21
Mrsa2: Hei, brukar vanlegvis Catay Pacific når vi skal fly til Filippinene, men no har SAS dukka opp som eit godt alternativ når det gjeld pris og reisetid. Men eg har aldri brukt SAS på lange turar så eg lure på kva erfaringa folk har.

Kommer jo veldig an på hva du forventer, og hvilken klasse du bruker. Generelt mener jeg SAS har et godkjent produkt, både soft og hard på long haul, og at hvis man sparer en del på det er det bare å gå for det. 

Bill_Babba
Bill_BabbaInnlegg: 5557
08.06.19 18:29

Vi er spent angående SAS også, da vi har bestilt vår ferie fra Bergen til Filippinene med SAS via Hongkong.

Antar at det ikke kan være verre en ThaiAir.

Mrsa2
08.06.19 23:59
Bill_Babba: Vi er spent angående SAS også, da vi har bestilt vår ferie fra Bergen til Filippinene med SAS via Hongkong.

Når reise de? 

fargerik
fargerikInnlegg: 58968
09.06.19 09:30
Mrsa2: Hei, brukar vanlegvis Catay Pacific når vi skal fly til Filippinene, men no har SAS dukka opp som eit godt alternativ når det gjeld pris og reisetid. Men eg har aldri brukt SAS på lange turar så eg lure på kva erfaringa folk har.

Du kan jo også sjekke den nyopprettede ruta direkte fra Gardermoen til Beijing som Hainan Airlines har satt opp. De skal visst kjøre lavpris på billettene nå i oppstarten. Fra Beijing til f. eks. Ninoy Aquino er det bare en litt over tre timers flytur.

(Innlegget ble redigert 09.06.19 09:31)

Bill_Babba
09.06.19 13:58
Mrsa2: Når reise de?

21 Juni :D 

fargerik
09.06.19 14:07
Bill_Babba: 21 Juni :D

Det er allerede utstedt tyfonvarsel ;-)

Mrsa2
09.06.19 20:55
Bill_Babba: 21 Juni :D

Då håpar eg på ein rapport. 

Mrsa2
09.06.19 21:02
fargerik: Du kan jo også sjekke den nyopprettede ruta direkte fra Gardermoen til Beijing som Hainan Airlines har satt opp. De skal visst kjøre lavpris på billettene nå i oppstarten. Fra Beijing til f. eks. Ninoy Aquino er det bare en litt over tre timers flytur.

Kvifor gjere ting tungvindt? Ikkje flyr dei til Manila eller Cebu, heller ikkje er dei med i nokon allianse. 

fargerik
10.06.19 06:47
Mrsa2: Kvifor gjere ting tungvindt? Ikkje flyr dei til Manila eller Cebu, heller ikkje er dei med i nokon allianse.

Jeg leste bare at de skal kjøre lavpris til ruta har "satt seg". Vet ikke noe ellers om selskapet.

Bill_Babba
11.06.19 12:59
fargerik: Det er allerede utstedt tyfonvarsel ;-)

Det skjer vært år.

Bill_Babba
11.06.19 13:01
Mrsa2: Då håpar eg på ein rapport.

Er ikke hjemme før 23 Juli... Så ikke sitt foran vgd med kaffe for å vente ;)

Bill_Babba
11.06.19 13:10
fargerik: Jeg leste bare at de skal kjøre lavpris til ruta har "satt seg". Vet ikke noe ellers om selskapet.

Var vanskelig å finne plasser hos dem, når en selv ønsker. Dem har nok ikke så mange flyvinger enda.

Men pris messig så dem meget gunstig ut.

Men må bestille egen fra beijing til manila. Det er egentlig meget greit.

Kunne jeg flydd fra Oslo, og demhadde avganger som passet, kunne jeg fint spart 4 - 5 000,- for familie på 5 midt i skoleferien.

Og i praksis bare hatt 1 stopp før Manila.

Sammenlignet med andre reiser med 1 stopp til Manila, så er besparelsen mer en 15 000,- 

Men en har ikke gjennomgående bilett.

For folk østafjell, så er dette likevell ett meget bra alternativ. Mellomstopp ferie er som oftest en meget vellykket del av ferien.

Vi har hatt det, og angrer litt på vi ikke gjorde det i år også.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg