Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Brisbaine, Australia

NYTT TEMA
Forfun
ForfunInnlegg: 5863
03.07.19 22:36

Noen som har vært der? Får tre døgn der og har egentlig ingen plan for hva jeg skal gjøre. Hvilket område skal man bo i? Skikkelige jet lag, så blir ikke så mye aktivert første dagen. Noe spesielt en må få med seg? Litt i siste liten, bør bestille hotell i morgen. 

cruisecontrol
cruisecontrolInnlegg: 2821
06.07.19 09:27

Du kan besøke Australia zoo som er avdøde Steve Irwin og nå hans familie sin fantastiske dyrehage

Familien Irwin

Ellers så har du her ett knippe med ting du kan gjøre i Brisbane

Brisbane

Forfun
06.07.19 13:06

Bestilte første natten i sentrum. Usikker på om jeg blir i byen, eller leier bil og stikker på tur. Selv om resten av ferien skal tilbringes på veldig øde steder (en del under vann) tror jeg ett døgn i en storby holder. 

Takk for tips, spesielt siste listen var det mye en kan vurdere. 

Forfun
14.07.19 07:17

Tja er svaret etter oppholdet. Sentrum fungerte veldig fint. Var mye mer sjarmerende og lokal enn turistfellene rundt. Tror jeg hadde valgt det samme igjen. Var innom surfere paradise, veldig fint sted, men føltes som ett turiststed. Er definitivt ikke ett bymenneske, så kom meg ut av byen på dagtid. Restaurantene var bra og greit priset. PÅ ett lenger opphold kunne jeg vært her to dager. 

Australiere er herlige mennesker. 

fargerik
fargerikInnlegg: 64016
14.07.19 08:27
Forfun: PÅ ett lenger opphold kunne jeg vært her to dager.

Tre døgn var litt for mye?

Forfun
15.07.19 22:52

Jeg er ikke ett bymenneske. Og det er så mye å se i Australia at jeg ikke hadde satt av mer enn 2 dager her, altså kommet på kvelden, en hel dag i byen, reist videre etter to overnattinger. Hadde kost meg her en uke eller to, men ut i fra det en går glipp av blir det feil bruk av tid. Byen anbefales. 

Klikk for å gå tilbake til toppen