Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Zakopene

NYTT TEMA
zickboy25
zickboy25Innlegg: 97
24.08.19 10:49

Hei.

Gjengen vurderer ny skitur. Har vært i Østerrike 3 ganger og liker oss godt det.

Men synes dette begynner å bli dyrt da flere ønsker å gi på høy standard på hotellet. Noe jeg ikke fatter, siden alt jeg bruker rommet til er å sove på. :)

Ser det er billige billetter til Krakow, som gjør det lett å komme til zakopene. Noen som har erfaring fra Polen?

Vet at flere også anbefale banko i Bulgaria, men dette passer dårlig med fly fra Stavanger og videre transport.

Åpen for flere tips, men vi reiser fra Stavanger, og ønsker å helst direkte fly og uten for mye transport fra by til ski anlegget.

vif_support
vif_supportInnlegg: 7038
25.08.19 12:15

Skal man prøve noe nytt....

zickboy25
26.08.19 17:56

Må innrømme at det så spennede de ut.

xantiasx
xantiasxInnlegg: 2493
13.09.19 12:15

Kjenner flere som har vært der, anbefales! Finns mange billige billetter til Polen fra bla Torp, kjenner ei som kom til Zakopane for 150 kroner på vinteren (100 i flybillett og 50 for buss fra flyplass til Zakopane). Bra for både slalom og langrenn.

Eneste var at mange ikke prater/forstår engelsk der. 

(Innlegget ble redigert 13.09.19 12:16)

skytsengelen
skytsengelenInnlegg: 2401
13.09.19 12:19

reiser ofte til zakopane og tatrafjellene..men ikke så mye slalåm..mest  i hoppbakkene jeg...har vel uoffisielt personlig beste på 150 meter der .p

zickboy25
15.09.19 09:38

Blir lite hopp, tenkte å stå på brett. Klarer alltid å bli forstått på en eller annen måte. Så lenge d e greie bakker og billig er jeg happy

skytsengelen
skytsengelenInnlegg: 2401
15.09.19 09:45

slike verdenskjente arenaer og landsbyene tilknyttet dem er ikke akkurat billig...men det skal nå sies om polakkene , de er dårlig i engelsk , og er man dårlig i engels selv oxo så er det et godt utgangspunkt for god kommunikasjon :) så forstått blir man..

zickboy25
16.09.19 21:01

Hvordan er det lettest å komme fra Krakow til Zakopane da? Med buss. Er dårlig i polsk, så klarer ikke helt å tolke ut fra diverse nettsider om alle løypene er i nærheten eller om de er sprett utover

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg