Det er masse folk over alt der det er attraksjoner. Kona og jeg var der for et par år siden og ble litt satt ut av all trengselen der det var en eller annen attaksjon som er kjent.
Det triveligste ble å finne noen steder utenfor turistløypa og slappe av med en pint eller en Flat White.
De bør også ligge unna tuben i rushtiden. Mange folk med veldig dårlig tid.
Jeg drømte om å klare å rekke å finne Ronnie Scott`s og slappe av med noe jazz og slikt, men vi rakk det ikke.
Klarer du å få kjøpt billetter til noe der (ofte utsolgt) syns jeg det er en snuperduper gave.
De har stadig gode konserter
Ray Gelato har jo noe Feelgoodgreier i desember...
(Innlegget ble redigert 17.10.19 22:21)

Hva tenker forresten forum og du om at den norske krona er så lav for tiden? Shopping i London kan kanskje koste litt mer enn det folk er vant til. Det er igrunnen det samme uansett hvor man reiser, man får litt mindre igjen for norske kroner.
Jeg syns det er smart å ha dette i bakhodet dersom man skal på shoppingtur.
(Innlegget ble redigert 17.10.19 23:18)

Jeg regnet litt på dette i dag. Vi lurte litt på å feire nyttår i London.
Fra sist vi var der koster det oss en tusenlapp ekstra om man ser reisen under ett.
Så for oss er ikke det noen reisedödare.
(Innlegget ble redigert 17.10.19 23:29)

thea10n: Pappa kunne gått en hel dag på et museum om historie, mens mamma heller ville vært på shopping.
Et av verdens beste museumer på historie og slikt, british museum, ligger så og si rett ved oxford street.
(Innlegget ble redigert 19.10.19 22:09)