Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Tips til hva som er lurt å si til en Jente

NYTT TEMA
JeremyMenez
JeremyMenezInnlegg: 589
19.01.09 18:41

Hei. Nå spør jeg jentene/damene hovedsaklig. Hva er lurt å si til jenter hvis du f.eks liker de, og du har lyst å gi de komplimenter på en diskret måte ? Ja, altså jeg tror at de fleste gutter har hatt problemer med å finne de riktige tingene å si til en jente.
Hva er for eksempel lurt å si hvis du vil få en jente til å bli interresert ?

PS! Gutter kan også svare hvis de har gode måter som funker for de.

Takk på forhånd!

(Innlegget ble redigert 19.01.09 18:42)

Tessy
TessyInnlegg: 23
20.01.09 00:05

En ting som funka bra for meg var at vi sendte meld senere på kvelden, og plutselig ganske ute av det blå sier han  "Må bare si en ting jeg.. du var sinnsykt fin idag"  enkelt å greit!

Hun blir garantert satt ut, og veldig glad ;)

Hvorfor være så diskre egentlig?

lykkesopp
lykkesoppInnlegg: 292
20.01.09 00:45

Enig i det Tessy sier, tror faktisk man ikke trenger nødvendigvis å være så diskret, bedre å bare overraske henne, og si akkurat det du har i tankene :)

kreps34
kreps34Innlegg: 2588
20.01.09 09:58
lykkesopp: Enig i det Tessy sier, tror faktisk man ikke trenger nødvendigvis å være så diskret, bedre å bare overraske henne, og si akkurat det du har i tankene :)

Bare slutter meg til her, "ærlighet er ofte det beste" og "det enkle er ofte det beste".
Selvsagt så lenge det er ubetinget positivt!

JeremyMenez
20.01.09 17:06

Har noen av dere noen gode sjekketriks? :P

lykkesopp
lykkesoppInnlegg: 292
20.01.09 19:42

Sjekketriks går sjelden hjem:p Bare vær deg selv!

Keto-dama
Keto-damaInnlegg: 8400
20.01.09 19:56

Et ærlig ment kompliment er alltid hyggelig :)

JeremyMenez
21.01.09 08:18

Okei, takker for alle tips !  ;)

Piraro76
Piraro76Innlegg: 717
25.01.09 06:17
JeremyMenez: Hva er for eksempel lurt å si hvis du vil få en jente til å bli interresert ?

Hva som helst egentlig, grove fornærmelser unntatt.

Det er nemlig ikke hva du sier som gjør utslaget, men hvordan du sier det. Man har også forsket på dette, og avhengig av kilde blir selve ordene tillagt ca 7-20% av den totale kommunikasjonen mellom mennesker - resten formidles via kroppsspråk, stemmebruk og -tonalitet, og registreres stort sett ubevisst hos de(n) man kommuniserer med.

Dette er ting som reflekterer hva som foregår inni deg og forteller dama om du er en desperat tulling som ikke har fått noe på ti år før du i det hele tatt har åpnet kjeften, noe som gjør at en kan ha verdens beste sjekkelinje og likevel tryne så flisene spruter, mens en annen kan si "Hei, jeg er " og nærmest få damer kastet etter seg. Selvtillit, ubestridt komfort med seg selv og situasjonen, empati og det å framstå som verdigivende og ekte er noen av de viktigste punktene her, ikke hvilke sjekketriks du har på lager.

VeggiVeggiCool
VeggiVeggiCoolInnlegg: 2138
03.02.09 20:10

Artig sjekketriks er å kommentere negative sider med jenta, eller bare i det hele tatt ikke gi henne oppmerksomhet. Ikke frekt, men ett eksempel( DÅRLIG sådan):

La oss si at jenta har svetteringer (turnoff!) , da er det ett perfekt tidspunkt å kommentere litt diskre, hviske: du, du svetter under arma. Det som skjer da er at jenta blir kanskje litt irritert, mest på seg selv. Hun vil da bevise at hun er perfekt overnfor deg. Sånn leker du med henne, og du tryller henne rundt lillefingeren. Prøv dette på jenter ut på byen. Artig metode. 

Kev82
Kev82Innlegg: 34
04.02.09 19:42

Tror det er like greit og drite i alle sjekke triks. Bare å være seg selv og kansje våge litt mer enn man egentlig tørr. Være oppmerksom på henne å vise tydelig at du liker henne. Ikke gå i fella å kikke vilt rundt seg og lete etter ord som smigrer. da tror hun bare at du kikker etter andre jenter. hehe.

Kriss122
Kriss122Innlegg: 3
03.06.10 16:26

Enig Kev82 :)

Sålenge du er deg selv og ikke tenker for mye på hva du skal si så sier du det du har på hjerte der og da. 

poto
potoInnlegg: 14516
03.06.10 18:01

"Jeg vil gå agurk mellom brystene dine."

CRonaldo_7
CRonaldo_7Innlegg: 9126
26.07.10 21:47
poto: "Jeg vil gå agurk mellom brystene dine."

Den pleier å funke bra har jeg hørt! :)

Prisen
PrisenInnlegg: 10420
30.07.10 09:35
JeremyMenez: Hei. Nå spør jeg jentene/damene hovedsaklig. Hva er lurt å si til jenter hvis du f.eks liker de, og du har lyst å gi de komplimenter på en diskret måte ? Ja, altså jeg tror at de fleste gutter har hatt problemer med å finne de riktige tingene å si til en jente.
Hva er for eksempel lurt å si hvis du vil få en jente til å bli interresert ? PS! Gutter kan også svare hvis de har gode måter som funker for de. Takk på forhånd!

Når det gjelder jenter du kjenner, så er løsning veldig enkel. Legg merke til detaljer. Ny frisyre, nye klær, om du legger merke til at hun har pyntet seg spesielt. Etc.

I så måte viser du at du legger merke til henne, og du får hennes oppmerksomhet. Det kan ofte være beste måten å gjøre det på, om du ønsker en forsiktig tilnærming. Da finner du også ut etter hvert om det kan være smart å ta det et steg videre.

hopp40
hopp40Innlegg: 1
20.11.17 14:01

Are you a sea lion ? beacuse i want to see you lion in my bead 

den funker altid 60% av tiden xD

Klikk for å gå tilbake til toppen