Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forelskelse er vanskelig å oppnå, men....

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1201
17.08.11 20:24

Jeg tror jeg har vært forelsket 1 gang, det startet Sant Hans 1970. Jeg har da nyss fyllt 60, men selv om ikke sexlivet er like florerende, så er kjærlighet det samme. Syns det ikke er så lett på nettet som mange påstår å komme i kontakt med dame. Er litt inne på Facebook, sukker.no og skybyen.no uten særlig hell, og det mener noen andre jeg kjenner også. Match.no er visst okay, men å begynne å betale for tjeneste kan bli dyrt. Det er ikke så lett å få svar, og så mister en fort kontakten. Har du andre kontaktsider som er bedre, eller....eller.....

suprstr
suprstrInnlegg: 5677
17.08.11 21:58

Har du bra bilder av deg selv hvor du ser kjekk ut? Det er viktig

merterje
18.08.11 11:50

ja jeg skulle sikkert satt inn et bedre bilde av meg selv, får se om jeg tar et nytt bilde.

Arweno
ArwenoInnlegg: 12854
18.08.11 22:02

Sånne datingsider er bare tull. Du finner de samme på alle sidene og skjelden noen som er seriøse. Jeg har prøvd en sånn side, men oppdaget fort at dette var bare tull. Eneste som var positivt der var at det gikk an å blogge, Endte opp med to venninner som jeg fortsatt har kontakt med, De har fortsatt på andre steder og det er de samme folkene som over alt de ser igjen.

Nei, når man har passert en viss alder er det vanskelig. Har vel noe å gjøre med livserfaring og noen særegenheter som er opparbeidet gjennom flere år.

Du må gjøre deg dine egne erfaringer og lykke til.

(Innlegget ble redigert 18.08.11 22:02)

ynnory
ynnoryInnlegg: 48459
18.08.11 23:01

Dess eldre vi blir, jo vanskeligere med denne forelskelsen.  Best med noen virkelig gode venner av begge kjønn.  Er 55 og tror ikke jeg kaster meg ut i samboerkarusellen igjen.  Sikkert vet man aldri.  Prinsessen kan plutselig stå lys levende foran meg.  Det er vel akkurat dette som gjør livet verdt å leve.  Håpet.  Drømmen.

merterje
19.08.11 16:20

ja dess eldere man er jo vanskeligere er det å bli forelsket, men tror at en vet mer om hvorledes en vil ha det i en evenuelt samboerskap, jeg tro det er påm en annen måte en den gang jeg var gift.

Arweno
ArwenoInnlegg: 12854
19.08.11 19:44
merterje: ja dess eldere man er jo vanskeligere er det å bli forelsket, men tror at en vet mer om hvorledes en vil ha det i en evenuelt samboerskap, jeg tro det er påm en annen måte en den gang jeg var gift.

Problemet er at menn på din alder søker yngre damer fra 25 og ikke over 50 år. Menn har en utrolig evne til å tro at de er attraktive hos den yngre garde.

Om du er realistisk og søker den rette aldersgruppen så ar du kanskje mer flaks enn om du fremstår som mange gjør, som desperate menn som "ser yngre ut"enn de er og beskriver seg såååååå ungdommelige og spreke som lopper.

Hold deg til realiteten for det kommer du lemgst med.

merterje
26.08.11 18:09

tror ikke menn oppi åra mener de er veldig attraktiv hos yngre damer, det er vel mer en myte da slike par fins mer enn før. Mye pga. at det utlandske yngre damer er ute etter menn med tykkere lommebok, da er eldre menn aktuelle.

jeg for min del holder meg til realiteten på dette punkt, men som jeg har erfart i livet, vet en aldri hvilke dame man treffer og kanakje ender opp med.

Klikk for å gå tilbake til toppen