Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

tror eg har møtt drømmejenten.

NYTT TEMA
King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 3407
23.03.12 23:45

Hei Folkens. etter bruddet med damen i forrige uke var eg langt nede og tok meg en tur på byn med min fetter. der møtte eg en jente eg ble forelsket i. men problemet er det at hun nettopp hadde dumpet typen og ville vente før hun gikk inn i ett nytt forhold. men eg har ikke tenkt å gi opp for eg har aldri følt noe slikt for noen faktisk. så då lurer eg på om åssen eg kan få henne til å bli damen min.trenger noen tips

King_Kenny92

(Innlegget ble redigert 23.03.12 23:47)

Hårdott
HårdottInnlegg: 1654
24.03.12 17:15
King_Kenny92: i forrige uke var eg langt nede og tok meg en tur på byn med min fetter. der møtte eg en jente eg ble forelsket i.

Det gikk da kjapt! 
;)

Det du bør finne ut er om hun faktisk mente det hun sa, eller om det bare var en unnskyldning for at hun ikke er interessert.

Om det var sant det hun sa, er det jo bare å ta tiden til hjelp og vente til hun er "klar" for å bli kjent med deg. ;)

Du gir litt lite info da. Vet du hvem hun er? Har du tlf-nr? Har du henne på facebook nå? Eller bare skilte dere lag uten noen måte å kontakte henne på?

(Innlegget ble redigert 24.03.12 17:16)

King_Kenny92
24.03.12 18:35
Hårdott: Du gir litt lite info da. Vet du hvem hun er? Har du tlf-nr? Har du henne på facebook nå? Eller bare skilte dere lag uten noen måte å kontakte henne på

Har henne både på skype,Facebook,Msn og mobilnummeret hennes.

King_Kenny92
24.03.12 18:37
Hårdott: Det du bør finne ut er om hun faktisk mente det hun sa, eller om det bare var en unnskyldning for at hun ikke er interessert. Om det var sant det hun sa, er det jo bare å ta tiden til hjelp og vente til hun er "klar" for å bli kjent med deg. ;)

Vi ble enige om å vente til begge var "klar" for ett nytt forhold.

Somalieren
SomalierenInnlegg: 1308
24.03.12 23:23
Hårdott: facebook

FB fører til mange misforståelser.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg