Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Intressert eller ikke?

NYTT TEMA
GoldenArms
GoldenArmsInnlegg: 3
22.06.16 02:08

okei, så snakker med en jente nå for tiden. Vi snakker veldig ofte samt hun pleier å legge seg tidlig, men har nå vært oppe 2 timer senere enn vanlig for å snakke med meg. Samtalene våres er ofte lange og hun tar iniativ. Hun har tidligere sagt hun er intressert, men også at hun ikke har lyst å være i et forhold per i dag. Hun er også redd for å ødelegge vennskapet med gutter hun liker.

hun vil altså være venner, har hun sagt, men vil heller ikke innrømme at hun ikke er intressert. Ba hun fortelle meg at hun var totalt uinteressert, men valgte å ikke gjøre det, klarte det ikke.

er hun intressert eller ikke? Vi har en god tone og hun har tidligere hatt et godt øye til meg,

QueenT
QueenTInnlegg: 4
14.01.17 00:55

Hei!

Jeg synes du skal spørre henne rett ut om hva hun føler for deg. Det er den beste måten å finne ut av dette på, hvis ikke blir bare alt spekulasjoner uansett hva du kommer frem til. Det er bedre å få et ærlig svar, uansett hva utfallet blir, enn å gå rundt å lure på hva hun egentlig føler, fordi det er det kun hun som vet. 

Lykke til! :-)

- QueenT

liiinn
liiinnInnlegg: 1
30.01.17 23:08

.

(Innlegget ble redigert 30.01.17 23:09)

lunesen
lunesenInnlegg: 11
11.10.18 13:15

Siden du skriver på VGD burde det være et klart tegn på at han ikke er det

Klikk for å gå tilbake til toppen