Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg er betatt, og det er noe dritt.

NYTT TEMA
climbing
climbingInnlegg: 11
24.11.16 08:26

Jeg har et problem som i forhold til mye annet i verden kan fortone seg som den rene bagatell, men som for meg personlig fortoner som en total livskrise. Først litt om meg: Jeg er en mann på 27 år. Jeg har vært gift i 2 år og vi har en liten datter på litt over 1 år. Livet har frem til nå vært flott. Så, plutselig; kabom! På jobb treffer jeg en kollega som sprenger min egen individuelle sjarmskala. Øynene lyser av livsglede, humoren, håret, interesser. Helsikken altså, skjelver bare av å skrive dette. Jeg er rett og slett betatt, og det er noe dritt!

Jeg har ikke vært utro eller gjort noe "ulovlig" mot min kone, men hver dag drar jeg hjem med min kollega i tankene. Jeg tenker på henne når vi spiser middag, når vi ser film og når vi legger oss. Hun er der konstant. Alt min kone gjør sammenligner jeg med henne, og selvfølgelig vinner kollegaen. Det er utrolig irriterende. Enklest hadde det vært om jeg visste at hun ikke var interessert. Det er hun dessverre. Hun sender blikk, hun tar kontakt og hun flørter. Jeg klarer ikke å la være å respondere. Igjen, det er noe dritt! Etter en samtale, en helt vanlig samtale, får jeg lyst til å hive noe hardt i veggen. Frustrasjon! 

Så kan man si at hun er idiotisk som tar kontakt på den måten, når hun vet at jeg er gift og har barn. Men hun er ingen idiot. Hun er som meg, på aller måter, og jeg er snill. Hun er ufattelig snill, det vet jeg gjennom den jobben jeg ser hun gjør hver dag. Og jeg vet derfor at hun aldri vil finne på å ødelegge mitt forhold. Allikevel er hun der i hodet mitt. Jeg fantaserer om skilsmisse, selv om jeg vet at det egentlig er det siste jeg vil. 

Hvorfor skriver jeg dette. Jeg ber ikke om hjelp. Jeg må bare få det ut et sted, for det sliter og river meg i fillebiter. Håper det går over snart! 

Hilsen en betatt og frustrert mann. 

LisaLittle
LisaLittleInnlegg: 54
07.05.17 11:37

Hvordan endte egentlig dette?

sl500
sl500Innlegg: 11747
28.09.17 21:54

Antagelig som det pleier.

Fortid.
Han kunne ikke holde hendene og kukken borte i fra kollegan sin.

Nåtid.
Han er separert og har flyttet inn hos kollegan.
Tvilen om han gjorde det riktige har så vidt meldt seg.
Tenker på ungen,kona og det livet de kunne levd gnager etter å ha funnet ut det med gresset.

Fremtid.
Han flytter ut i fra kollegan etter å ha smelt hu på tjukken
Blir dobbelt helge pappa
Ettablerer seg i en hyggelig kjeller leilighet som lukter fjøs med små vinduer og stabler av kartonger etter gormematen graddis.
Bruker et par tre år på å tryggle og be om å få komme tilbake til eks kona men skjønner det er nytteløst den dagen hun får ny samboer.

(Innlegget ble redigert 28.09.17 22:06)

GimleSag
GimleSagInnlegg: 3046
17.12.18 10:57
sl500: Fremtid.

Utrolig spent på om vi får svar!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg