Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

forelska i to stykker

NYTT TEMA
elisebakken63
elisebakken63Innlegg: 4
01.03.17 20:38

hei! jeg er midt oppi noe jæveli drama. der står mellom exen min og denne helt prfekte gutten. begge er to år eldre enn meg. dette er noe veninna mi sa til meg, eller egenklig skreiv til meg: det er som den sangen; han er perfekt, men han andre er perfekt for deg. her er det exn som er perfekt for meg og denne nye som er perfekt, men kanskje ikke perekt for meg. men exen min ville ha meg tilbake helt til jeg klinte med en annen som jeg har null kontakt med nå. men uansett. exen vil ikke prate med meg, men jeg vil jo prate med han... exen vil ikke ha meg, men den perfekte vil det. hva skal jeg gjøre? jeg føler at exen holder meg tilbake vær gang jeg prøver å gå videre, for eksemel: vi slo opp for en måned siden , vi har ikke noe annet en negatig kontakt, så jeg prøver å gå vider, men når hn finner ut av det vi han ha meg tilbake....jeg mister kontakt med den nye fyren og går tilbake til an, han kommer hjm til meg, der sier han at han ikke er over meg, men at han ikke ar noen planer om å bli sammen med meg igjen. han vil bare gjøre tingene vi gjorde da vi varsammen, men han vil ikke egenklig bli sammen med med igjen....hav skal je gjøre? snakke med han? men det har jeg gjort. gå vidre? men det er vanskelig siden han holder meg tilbake. jeg elsker han enda.....åj det er første gang jeg har sakt det siden vis slo opp.... hjelp!!

juliedanielsen3
juliedanielsen3Innlegg: 2
15.05.17 12:40

Hei , jeg skjønner dette er tungt, men du bør få en avsluttning med exen din før du går videre med han andre. Du bør være ærlig med exen og spørre hva han føler og om han har samme følelser kan dere prøve igjen. Men du må fortelle han andre at du må avslutte ting med exen eller si at du har følelser ennå for exen. Ærlighet varer lengst. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg