Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sommerfling eller noe mer?

NYTT TEMA
KDL
KDLInnlegg: 2
17.04.17 04:58

Hei, jeg en gutt som muligens har falt for en jente og lurer på hva jeg skal gjøre.

Møttes på et arrangement og ble litt kjent der, og etterhvert som arrangementet var ferdig dro vi hjem til hvert vårt.

Pratet hver dag på chat rett etter og virket som hun var veldig interessert i meg. Hun bor i Bergen og flørtet litt med tanken at jeg kunne dra dit og møte hun. Bor selv i Grenland. Tilslutt sa jeg ja til dette og fløy bort. (Fikk penger av arrangør for opphold og kjøregodtgjørelse som ble brukt på billetter).

Vi hadde det veldig moro og ble bedre kjent med hverandre. Var nesten som vi var ett par der og da.. men så måtte jeg dra hjem etter fire dagers opphold.

- Var dette en "fling" fra hennes side eller burde jeg fortsatt holde kontakt? 

- Er det vanlig å dra så langt for en jente? hehe

- Noen timer før jeg skulle dra, så tok hun initiativ til å spille "jeg har aldri" med "dirty" setting på. Der det kom opp en del grove ting vi hadde gjort med tidligere partnere. Var dette et tegn?

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12587
17.04.17 05:55
KDL: - Var dette en "fling" fra hennes side eller burde jeg fortsatt holde kontakt?  - Er det vanlig å dra så langt for en jente? hehe - Noen timer før jeg skulle dra, så tok hun initiativ til å spille "jeg har aldri" med "dirty" setting på. Der det kom opp en del grove ting vi hadde gjort med tidligere partnere. Var dette et tegn?

- Kan være, men du bør jo gjøre et forsøk og se hvor det leder hen hvis du vil.

- Jada.

- Godt mulig.

KDL
KDLInnlegg: 2
17.04.17 17:08

Det som er litt dumt er av hun skal til Spania som utvekslingsstudent i 6mnd. Og jeg blir litt fort betatt av jenter, (Muligens fordi jeg aldri har vært i et forhold før..) så da kan det hende at å holde kontakten gjør vondt verre.

Men om jeg klarer å "holde maska" så hadde det vært fint å holde kontakten. Spurte om hun ville møte meg i grenland, men pga eksamensperioden og at hun skulle til Spania, så passet det ikke der og da.

Klikk for å gå tilbake til toppen