Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg er forelsket i en som aldri kan bli min

NYTT TEMA
Ida_Hopp
Ida_HoppInnlegg: 363
09.06.17 17:41

Etter snart 15 år i militæret har jeg erkjent at det med kjærlighet ikke var min greie. Den eneste som jeg virkelig ha forelsket meg i bor i Kunar-provinsen i Afghansitan. Jeg vet hun har følelser for meg men det er lite som tyder på at hun vil trosse alle og bli med meg hjem den dagen heg drar for godt.

Hun vil miste alle bånd til sin familie, til tross for at familien hennes har satt stor pris på alt jeg har hjulpet til med på min fritid. Det henger høyere oppe. Familien står til ansvar for "ferdre" som bestemmer.

Jeg har knapt kysset henne. Vi har aldri hatt sex. Jeg holder hendene hennes når jeg kan.

Jeg lever i en litt annerledes verden hvor vi jakter ned Taliban. Og det kan inntreffe konflikter jeg ikke kjenner. Som for eksempel at noen av disse "fedrene" er sympatiske med dem. Dette er bare noe jeg spekulerer om. Andre på basen ber meg glemme henne.

Men hun er jo den eneste jeg virkelig føler for. Hun er så pen, så snill og morsom. Jeg tror aldri jeg har vært mer lykkelig enn når hun prøver å være morsom:)

Jeg vet at jeg ikke er tapt bak en lovedør og har sikkert draget hjemme i Norge. Men det er ikke den type overfladiske ting jeg ser etter.

Jeg vil ha hun her.

Jeg forventer ikke at noen kan hjelpe. Men kanskje noen har noe å si som jeg ikke har tenkt på. Dette er et fattig land. Kanskje et av de fattigste. Det har vært krig her i flere tiår. Hun er født inn i krig og kjenner ikke fred. Men vi traff så godt. Det er synd å ikke kjempe for det.

Ida_Hopp
Ida_HoppInnlegg: 363
09.06.17 17:54

Det er rart å kjempe hele livet. Jeg visste tidlig at jeg skulle i militæret. Da lurer jeg på hva jeg egentlig kjempet for, hvis det ikke var for dette.

Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
10.06.17 08:53

Høres ut som en ekte kjærlighetsfilm det der. Du burde tenke deg om på disse områdene som kan by på forskjeller og konflikter etter at "forelskelsen" har lagt seg. Religion, forskjellig oppvekst og levevilkår mm. Det er faktisk veldig viktig om man skal være kjærester bygge bro sammen videre i livet. Forelskelsen gjør deg blind heter det, og er man ung, er det ikke lett å alltid tenke fornuftig. Forelskelse og kjærlighet er noe herlige greier, men mitt råd er at du burde tenke deg godt om får du faller med hele hjertet ditt. Og nå er det sånn at man faktisk kan bli forelsket flere ganger i livet og det er herlig! Lykke til. 

eeva0959
eeva0959Innlegg: 2
10.06.19 04:46

Be familien on hennes hånd, da vel, du er en bra kar som elsker deres,datter og du får love de og konvertere eventuelt.  Du blir en utgangsbilett ut av det landet hvor kvinnfolk har det aller verst, og de bør bare være glad for å vite at datteren deres kommer til Norge i følge med en så kjærlig mann også

eeva0959
eeva0959Innlegg: 2
10.06.19 04:50

Ok, ser du er jente selv,  men det går an å.si du har en ugift bror hjemme da.. Som er forelsket via et fotografi..

stjerta
stjertaInnlegg: 2387
10.06.19 05:54

Trodde ett lite øyeblikk at "Lanosoldaten" var gjenoppstått,men ser at TS er over to år gammelt. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg