Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vet ikke hva jeg skal gjøre

NYTT TEMA
alexandersjefen
alexandersjefenInnlegg: 93
20.06.17 15:31

Okei det er en jente som jeg likte på videregående. Jeg vet ikke om hun skal gå der neste år det tror jeg ikke siden hun gikk på helsefagarbeider vg2. Jeg har ikke snakket med henne. Nå er det sommerferie det var siste dagen i dag, og jeg turte heller ikke å snakke med henne i dag. Jeg vet hva hun heter på Facebook bør jeg sende henne en melding, eller hva er det jeg bør gjøre. Grunnen til at jeg ikke har snakket med henne er at jeg har sosial angst, men det er også fordi jeg har forventet av henne at hun skal gi meg mer oppmerksomhet enn det hun har gjort hvis hun likte meg. Så jeg har også vært sur på henne pågrunn av det. 

(Innlegget ble redigert 21.06.17 13:38)

Cabal
CabalInnlegg: 13128
20.06.17 15:37

Sjekk med Terje Søviknes. Han kan slikt.

helgekarl
helgekarlInnlegg: 7571
20.06.17 15:38

Dette innlegget er gjennomsyret av Frp-hets. Det var jo myyye vanskeligere under de rødgrønne!

helgekarl
helgekarlInnlegg: 7571
20.06.17 15:40
Cabal: Sjekk med Terje Søviknes.

Hold nå han unna ungdommen, vi vet jo hvordan det ender!

engafever
engafeverInnlegg: 20338
20.06.17 15:51
alexandersjefen: Jeg vet hva hun heter på Facebook bør jeg sende henne en melding, eller hva er det jeg bør gjøre.

Spør om dere kan bli venner på facebook. Du skulle nok heller ha starta tråden under Helse, sex og livsstil. 

puma1
puma1Innlegg: 21051
20.06.17 15:55
alexandersjefen: Jeg har ikke snakket med henne

Litt usikker på relevansen til Politikk-Norsk, men det synes å være uklart om hun vet at du eksisterer. Da kan det være en ide å gi beskjed om det. 

alexandersjefen
alexandersjefenInnlegg: 93
20.06.17 16:04

Det har du helt rett i engafever.

(Innlegget ble redigert 20.06.17 16:05)

erdetslik
erdetslikInnlegg: 12135
20.06.17 16:13
helgekarl: Hold nå han unna ungdommen, vi vet jo hvordan det ender!

Dumt du ikke heller nevnte den litt nyere saken om kameraten og forbildet til Jens Stoltenberg  -  han pedofile ordføreren i Vågå fra AP.
Der Jens Stoltenberg av og til var på besøk.
Det gikk nå verre med ham  -  han ble vel dømt for pedofili = sex med mindreårige.

Men den hadde du vel glemt . . . . . .

puma1
20.06.17 16:19
erdetslik: han ble vel dømt for pedofili

Pedofili er ingen handling og ikke noe man kan dømmes for. Det er en seksuell preferanse for prepubertale barn. 

NLHE
NLHEInnlegg: 9596
20.06.17 17:35

Drikk deg skikkelig full og ring henne midt på natta.

DenSisteBohem
DenSisteBohemInnlegg: 60480
20.06.17 18:27
helgekarl: Hold nå han unna ungdommen, vi vet jo hvordan det ender!

Dersom du ønsker det så kan jeg liste opp en del AP-politikere som faktisk er dømt for overgrep mot barn, men det ønsker du vel ikke?

DenSisteBohem
20.06.17 18:29
Cabal: Sjekk med Terje Søviknes. Han kan slikt.

Nå sitter det vel en AP-mann i Vågå som kan gi mye bedre råd da, hvorfor ber du ikke TS om å sjekke med ham? Eller Ingebrigtsen der oppe i nord som hadde et lengre forhold til en 17 år gammel jente, han må jo vite hvordan man skal gå frem for å lokke småpikene i seng?

puma1
20.06.17 18:48
alexandersjefen: Så jeg har også vært sur på henne pågrunn av det.

Kjenner meg igjen i at det går an å være sur på folk en aldri har snakket med. Jeg har f eks vært ganske sur på Donald Trump i lengre tid, men har aldri vekslet et ord med ham. 

gjespe
gjespeInnlegg: 27496
20.06.17 18:52
alexandersjefen: Nå er det sommerferie det var siste dagen i dag, og jeg turte heller ikke å snakke med henne i dag. Jeg vet hva hun heter på Facebook bør jeg sende henne en melding, eller hva er det jeg bør gjøre. Grunnen til at jeg ikke har snakket med henne er at jeg har sosial angst, men det er også fordi jeg har forventet av henne at hun skal gi meg mer oppmerksomhet enn det hun har gjort hvis hun likte meg. Så jeg har også vært sur på henne pågrunn av det.

Som du ser her får du mest spydigheter fra gamle gretne menn - så gjør som du er blitt oppfordret til og post dette i tråden om helse og livsstil hvor du vil få bedre svar.

Du kan ikke være sur på henne fordi hun ikke gir deg oppmerksomhet - kanskje hun tenker og føler samme som deg.

Hva med å ta sjansen og si hei på Facebook og si du hadde lyst til å bli kjent med henne men fikk ikke sagt det tidligere - kanskje vi kan være venner her?

Du kan ikke få annet enn et nei og da går livet videre - verden er full av hyggelige jenter.

(Innlegget ble redigert 20.06.17 18:54)

HYYYL
HYYYLInnlegg: 51221
20.06.17 19:18
gjespe: verden er full av hyggelige jenter.

Det har du rett i.

:)

gjespe
gjespeInnlegg: 27496
20.06.17 19:21
HYYYL: Det har du rett i. :)

Jepp - forøvrig gratulere med 40000 :)

Perspektiver
PerspektiverInnlegg: 7033
20.06.17 19:39

Når mobilen tar makten.

Cabal
21.06.17 10:40
DenSisteBohem: Nå sitter det vel en AP-mann i Vågå som kan gi mye bedre råd da, hvorfor ber du ikke TS om å sjekke med ham? Eller Ingebrigtsen der oppe i nord som hadde et lengre forhold til en 17 år gammel jente, han må jo vite hvordan man skal gå frem for å lokke småpikene i seng?

Hvorfor skal jeg egentlig det? Hvem jeg mener ts skal snakke med er vel helt opp til meg, og ikke deg? Om du mener ts skal få råd fra noen, så er det kanskje best om du sier det til ts, og ikke meg?

Sutring er du veldig flink til. Høres ut som enebarn med bare mor til stede.

DenSisteBohem
21.06.17 15:16
Cabal: Hvorfor skal jeg egentlig det? Hvem jeg mener ts skal snakke med er vel helt opp til meg, og ikke deg? Om du mener ts skal få råd fra noen, så er det kanskje best om du sier det til ts, og ikke meg?

Men denne AP-mannen fra Vågå har jo mye større erfaring med dette enn Søviknes. Det samme har jo Ingebrigtsen som altså hadde et langvarig forhold til en 17 år gammel jente.

Så da må det jo være bedre å snakke med disse to...

Men du var selvfølgelig bare ute etter å få slengt litt dritt igjen.

Cabal
22.06.17 12:35
DenSisteBohem: Men denne AP-mannen fra Vågå har jo mye større erfaring med dette enn Søviknes. Det samme har jo Ingebrigtsen som altså hadde et langvarig forhold til en 17 år gammel jente. Så da må det jo være bedre å snakke med disse to... Men du var selvfølgelig bare ute etter å få slengt litt dritt igjen.

Kan ikke du bare be ts om å snakke med dem da, om du synes det er så mye bedre? Skjønner ikke hvorfor du vil diktere hva jeg skal skrive her inne. 

DenSisteBohem
22.06.17 17:19
Cabal: Kan ikke du bare be ts om å snakke med dem da, om du synes det er så mye bedre? Skjønner ikke hvorfor du vil diktere hva jeg skal skrive her inne.

Det er jo du som trekker inn politikere i denne tråden, da må det jo være mest fornuftig å be TS om å snakke med de politikerene som har mest erfaring på dette feltet.

Og de kommer begge fra ditt elskede AP.

Cabal
22.06.17 17:36
DenSisteBohem: Det er jo du som trekker inn politikere i denne tråden, da må det jo være mest fornuftig å be TS om å snakke med de politikerene som har mest erfaring på dette feltet. Og de kommer begge fra ditt elskede AP.

Hvorfor i alle dager forteller du meg dette? Kan du ikke svare ts selv og komme med dine fantastiske kjærlighetsråd direkte til ham? Jeg bryr meg ikke om dem, og kommer ikke til å være noe mellomledd mellom deg og ham.

DenSisteBohem
22.06.17 21:37
Cabal: Jeg bryr meg ikke om dem

Du bryr deg da nok om politikere til å trekke inn Søviknes her...

Cabal
23.06.17 08:35
DenSisteBohem: Du bryr deg da nok om politikere til å trekke inn Søviknes her...

Og så? Hvorfor skal jeg anbefale andre politikere når jeg synes en statsråd kan gi best råd om hvordan man plukker opp småjenter. Om du synes det var et dårlig råd, så kan du vel for svarte anbefale noe annet til denne forelska stakkaren - ikke til meg!

brobramartin
brobramartinInnlegg: 11
18.10.17 13:17

Add henne med en fake fb bruker å legg ut fake bilder

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg