Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vet ikke hva jeg skal gjøre

NYTT TEMA
alexandersjefen
alexandersjefenInnlegg: 93
20.06.17 16:06

Okei det er en jente som jeg likte på videregående. Jeg vet ikke om hun skal gå der neste år det tror jeg ikke siden hun gikk på helsefagarbeider vg2. Jeg har ikke snakket med henne. Nå er det sommerferie det var siste dagen i dag, og jeg turte heller ikke å snakke med henne i dag. Jeg vet hva hun heter på Facebook bør jeg sende henne en melding, eller hva er det jeg bør gjøre. Grunnen til at jeg ikke har snakket med henne er at jeg har sosial angst, men det er også fordi jeg har forventet av henne at hun skal gi meg mer oppmerksomhet enn det hun har gjort hvis hun likte meg. Så jeg har også vært sur på henne pågrunn av det. 

HYYYL
HYYYLInnlegg: 51249
20.06.17 19:17

Du kan ikke være sint på henne når dere ikke engang har snakket sammen.

Var jeg deg ville jeg sendt henne en venneforesprsel på fb og sendt henne en mld i innboksen, der du forteller at du har lyst å bli kjent med henne.

alexandersjefen
21.06.17 18:31

Kanskje jeg skal gjøre det HYYYL

alexandersjefen
21.06.17 18:31

Men er det ikke bare bedre at jeg sender henne en melding uten å bli venner på Facebook?

HYYYL
21.06.17 18:37
alexandersjefen: Men er det ikke bare bedre at jeg sender henne en melding uten å bli venner på Facebook?

Ja du kan jo sende henne en mld først.
Jeg hadde gjort begge deler, altså sendt en venneforespørsel og en mld i innboksen til henne.

(Innlegget ble redigert 21.06.17 18:38)

alexandersjefen
21.06.17 18:39

HYYYL er du forresten en jente?

HYYYL
21.06.17 18:44
alexandersjefen: HYYYL er du forresten en jente?

Ja.

alexandersjefen
28.06.17 03:32

Jeg sendte henne en melding hvor jeg sa at hvis hun hadde sett meg på videregående å ville bli bedre kjent, så skulle hun sende meg en venneforespørsel. Hvis hun ikke hadde sett meg men ville bli bedre kjent, så skulle hun sende meg en venneforespørsel. Hvis hun ikke ville ha noe med meg å gjøre så skulle hun bare ignorere meldingen. Hun ignorerte meldingen.

HYYYL
28.06.17 21:19
alexandersjefen: Jeg sendte henne en melding hvor jeg sa at hvis hun hadde sett meg på videregående å ville bli bedre kjent, så skulle hun sende meg en venneforespørsel. Hvis hun ikke hadde sett meg men ville bli bedre kjent, så skulle hun sende meg en venneforespørsel. Hvis hun ikke ville ha noe med meg å gjøre så skulle hun bare ignorere meldingen. Hun ignorerte meldingen.

Da vet du at hun ikke er intressert, så glem henne.
Fortvil ikke, det er nok av fisk i sjøen.

Gunstein12
Gunstein12Innlegg: 13813
17.07.17 06:31
alexandersjefen: Hun ignorerte meldingen.

Men du vet jo ikke av hvilken grunn....

De fleste vil vel ignorere slike meldinger, når de ikke har peiling på hvem som sender de?

alexandersjefen
17.07.17 23:21

Gunstein12 Så hva mener du jeg bør gjøre?

Hallo12
Hallo12Innlegg: 7
20.07.17 06:22

Jeg ville nok bare droppet henne. Hvis hun har vist at hun ikke er interessert, som hun har nå, så tror jeg de fleste bare hadde syns det er rart om du fortsetter å snakke med henne.

alexandersjefen
21.07.17 03:35

Takk for støtten Hallo12.

kytec
kytecInnlegg: 46828
21.07.17 03:40
alexandersjefen: Hvis hun ikke ville ha noe med meg å gjøre så skulle hun bare ignorere meldingen. Hun ignorerte meldingen.

Grei melding, move on. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg