Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg ønsker meg en mye eldre mann..

NYTT TEMA
Charlotte2017
Charlotte2017Innlegg: 1
24.07.17 01:21

Jeg er 21 år selv og er forelsket i en mann på 45. trenger egentlig ikke skrive noe mer enn det uten at de aller fleste vil fortelle meg at det er uaktuelt. jeg skjønner selv at jeg er ung, dum og naiv som tenker at det ikke er noe feil med dette, men jeg er så forelsket i han. han er det deiligste mennesket jeg har vært borti og jeg kunne aldri tenkt at en så fin mann kunne finne meg fin. i kveld er andre gangen vi har hatt sex, og jeg ville ikke reise fra han.. jeg har snakket med bestekompisen hans og jeg la vel egt ut om alle følelsene mine. gråt litt gjorde jeg vel også. han har en sønn som er like gammel som meg, i tillegg til to andre barn. han er litt på gang med en annen dame men han sier at det ikke er noe seriøst. og selvfølgelig bagatelliserer han meg når jeg sier at jeg er forelsket hahah. jeg er langt i fra dum nok til å fortelle noen om dette, og det er for å beskytte han. han har et rykte tross alt, og jeg er vel ikke en av de stolteste øyeblikkene hans. jeg vil ha flest mulig meninger om situasjonen min for å se hvor mange eller hvor få som har et problem med dette. i andre lignende lenker så får de fleste positive tilbakemeldinger.. skulle bare ønske at han tenkte det samme som meg. brått er jeg bare leketøyet hans, og så fort det blir en greie med han og hun andre så er jeg ute av bildet. men håpet er der hele jævla tiden! dårlig samvittighet får jeg også i forhold til hun.. jeg kan ikke ha noen andre etter dette uten å se for meg han :( 

Karten67
Karten67Innlegg: 6060
13.01.18 00:32
Charlotte2017: Jeg er 21 år selv og er forelsket i en mann på 45. trenger egentlig ikke skrive noe mer enn det uten at de aller fleste vil fortelle meg at det er uaktuelt. jeg skjønner selv at jeg er ung, dum og naiv som tenker at det ikke er noe feil med dette, men jeg er så forelsket i han. han er det deiligste mennesket jeg har vært borti og jeg kunne aldri tenkt at en så fin mann kunne finne meg fin. i kveld er andre gangen vi har hatt sex, og jeg ville ikke reise fra han.. jeg har snakket med bestekompisen hans og jeg la vel egt ut om alle følelsene mine. gråt litt gjorde jeg vel også. han har en sønn som er like gammel som meg, i tillegg til to andre barn. han er litt på gang med en annen dame men han sier at det ikke er noe seriøst. og selvfølgelig bagatelliserer han meg når jeg sier at jeg er forelsket hahah. jeg er langt i fra dum nok til å fortelle noen om dette, og det er for å beskytte han. han har et rykte tross alt, og jeg er vel ikke en av de stolteste øyeblikkene hans. jeg vil ha flest mulig meninger om situasjonen min for å se hvor mange eller hvor få som har et problem med dette. i andre lignende lenker så får de fleste positive tilbakemeldinger.. skulle bare ønske at han tenkte det samme som meg. brått er jeg bare leketøyet hans, og så fort det blir en greie med han og hun andre så er jeg ute av bildet. men håpet er der hele jævla tiden! dårlig samvittighet får jeg også i forhold til hun.. jeg kan ikke ha noen andre etter dette uten å se for meg han :(

Dette tror jeg ikke er en problemstilling som er unormal, eldre menn-yngre damer, tror faktisk den er mere normal enn motsatt, en kan jo spørre seg hvorfor det er slikt?, for jeg tro nok flere menn på din alder kunne tenkt seg ett forhold med en kvinne på 45, men en hører liksom ikke mye om slikt.....hvorfor? 

Men selv må du se på det litt fremover i tid, de fleste menn på den alderen vil si seg ferdig med f.eks flere barn, og det antar jeg at du ønsker i ett forhold?, en annen ting dette er nok noe han også ser, og ønsker kanskje ikke å legge opp til å frata deg dette ønsket.......forbeholder at dette er ett ønske ifra deg, med å få barn?

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 3747
22.01.18 13:32

da har jeg et godt forslag :)

engrann
engrannInnlegg: 45
28.01.18 23:09

Hei Chalotte. Dette er ganske normalt syns jeg da. Jeg var 20 år og var i lag med en jente på 48 år og hadde mye god sex sammen. Men vi vokste fra hverandre etter hvert. I dag er jeg over seksti og gift, har voksne barn. Men no er jeg også sammen med en jente på 21 og hun elsker å ha sex med meg. Kona mi syns også at det er så koselig også. Alder er egentlig bare et tall da. Kona mi har også en elsker på 18 år og vi syns det er helt topp å elske hverandre uten et tall på det ene eller andre. Hva syns dere da? Alt er helt naturlig uten noen form for press. Alt dette er av fri vilje av alle. Kos dere mens dere kan da. kyss til dere alle.

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 18664
23.04.18 17:02

Hei engrann, alt tyder på at du er 14 år og ukysset. Brukerprofilen din er forresten ganske ekkel.

MoreTEN
MoreTENInnlegg: 20740
10.06.18 14:39
Charlotte2017: gråt litt gjorde jeg vel også. han har en sønn som er like gammel som meg, i tillegg til to andre barn. han er litt på gang med en annen dame men han sier at det ikke er noe seriøst. og selvfølgelig bagatelliserer han meg når jeg sier at jeg er forelsket hahah

Du gråter, men ler det bort. Enkelt og greit ikke en situasjon du burde utsette deg for. 

Mitt tips er å være klar hva du føler, og ikke minst hva du vil. Vil dere ikke samme vei, så kan dere i alle fall snakke om det. Det vil mest sannsynlig spare dere for mye problemer i fremtiden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg