Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Møte gutt jeg snakker med på sosiale medier?

NYTT TEMA
H1H2L3
H1H2L3Innlegg: 1
31.08.17 00:56

Langt innlegg, Skjønner jeg virker som tidenes fjortis men jeg er ikke helt i dette date-gamet så hjelp og råd fra folk som har mer peiling!

hei! Jeg er en jente på 16 år og har nylig startet på vgs. En venn av meg har startet på en toppidrettsskole som er ca 45 minutter unna. Han fikk for litt siden en gutt i klassen hans til å legge meg til på Snapchat, fordi han mente vi ville komme godt overens. Gutten som la meg til, la oss kalle han Per, er jo grei og sånt han, men han var ganske frempå fra starten av. Spurte om vi skulle se en serie vi begge liker sammen, spurte om jeg har hatt mange kjærester, om jeg er jomfru, om jeg fester og drikker osv.. synes dose spørsmålene var veldig upassende med tanke på at vi ikke kjenner hverandre (om jeg drikker/fester er vel innafor, men fortsatt - fikk en del rare spm). Han komplimenterer utseendet mitt ofte, og kan si "Babe-lepper, Åå lepper er turn on" osv. Han vil gjerne møte meg, spør hvor jeg bpr etc. Jeg synes jo han virker som en fuckboy som man så fint kaller det idag, eller player - eller desperat, rett og slett. Så jeg spurte denne fellesvennen til meg og per - la oss kalle han Knut, om han var rar i virkeligheten, rundbrenner, desperat, usikker.. for han virka rar på mld ogsånt. Men Knut sa at han var rolig, smart og morsom, og ikke sånn jeg beskrev han - han mente han bare var sånn på meldinger. Snakka litt mer med han Per, og han spurte litt hva jeg likte i en gutt ogsånt (synes også det er rart han drar den allerede, har bare snakka med hverandre i 4 dager). Da sa jeg at jeg i alle fall ikke likte desperate fuckboys ogsånt, gjorde det klart, og sa hva jeg definerte det som. Istad, spurte han om jeg kunne sende han bilde av meg med sminke, siden jeg bare har snappet han når jeg ikke har vært sminke. Han har sagt jeg er pen uten, men reagerer når han spurte om det... skal han se om jeg er penere og mer innafor da? Og da sa jeg rett ut at jeg ikke ville snakke med han om han bare var rundbrenner etc, og da sa han at jeg kunne blokke ham om det var slik jeg tenkte om han, også diskuterte vi litt og endte opp med å bli "venner" igjen, selvom han fortsatte å kommentere leppene mine, sendte blunkesmilefjes da jeg sa jeg hadde dobbeltseng (han spurte), også sa han "vi burde kanskje møtes snart, sånn at forventningene ikke blir så høye i virkeligheten om vi drøyer det lenger". Han er forresten jomfru, han sa det selv, og han drikker ikke særlig, fester ikke mye heller, og sier han vil finne en som både er bestevenn og kjæreste. Er dette jeg liker med han. Men føler han blir kjent med meg kun for å evt bli sammen med meg. Er det slik det fungerer? Man blir kjent med noen bare fordi de er kjærestemateriale? Går rett på? Føler han er veldig frempå. Og sånne gutter liker jeg ikke.. så er så usikker på hva jeg skal gjøre, fordi han er jo hyggelig men virker litt rar også. Kan det være fordi han er uerfaren og ikke vet hva som er passende å spørre om, eller fordi han faktisk bare er ute etter sex eller noe lignende? 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg